یکی از فرماندهان گروههای مسلح در حلب کشته شد/هلاکت ۵۰ عضو داعش در استان بابل عراق

استانداری بابل در عراق از موفقیت عملیات نیروهای ارتش این کشور در منطقه "جرف الصخر" و هلاکت ۵۰ عضو داعش خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲ - 21April 2014

یکی از فرماندهان گروههای مسلح در حلب کشته شد/هلاکت ۵۰ عضو داعش در استان بابل عراق

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس شبکه تلویزیونی المیادین، لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: مخالفان سوری از کشته شدن "احمد بکری زریق" فرمانده گردان نورالدین زنکی در درگیریها با نیروهای ارتش سوریه در محله الراموسه شهر حلب خبر دادند.

همچنین استانداری بابل در عراق از موفقیت عملیات نیروهای ارتش این کشور در منطقه "جرف الصخر" و هلاکت ۵۰ عضو داعش خبر داد.

"بابل صادق مدلول" استاندار بابل گفت: این عملیات با مشارکت نیروهای ارتش و پلیس عراق در منطقه جرف الصخر (در ۳۵ کیلومتری شمال بابل) در چند روز گذشته با موفقیت انجام شد و گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) دراین عملیات، متحمل تلفات زیادی شد.

وی افزود: این عملیات، در دو محور صورت گرفت؛ محور اول به فرماندهی پلیس بابل و محور دوم به فرماندهی، اتاق عملیات بابل اجرا شد.

"مدلول" گفت: نیروهای عراقی اغلب منطقه جرف الصخر از جمله مناطق الفارسیه، العبد ویس، الحجیر والفاضلیه را از عناصر داعش پاکسازی کردند، و بیش از ۵۰ نفر از عناصر داعش دراین عملیات به هلاکت رسیدند.

سایت شبکه عراقی "سومریه نیوز" خاطرنشان کرد: پلیس استان بابل ۱۶ آوریل ۲۰۱۴ از شروع عملیات امنیتی با مشارکت نیروهای پلیس این استان و همکاری عملیات بابل در منطقه جرف الصخر با هدف پاکسازی این منطقه از دست عناصر داعش خبر داده بود.

پلیس استان بابل اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق در این عملیات تلفاتی نداشتند.

هم اکنون شهر حله مرکز استان بابل از آرامش نسبی برخوردار است اما مناطق شمال استان بابل، همواره صحنه تحرکات گروههای مسلح است که هر از گاهی با اجرای حملات، شهروندان و نیروهای امنیتی عراق را هدف قرار میدهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار