جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان خراسان جنوبی برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان خراسان جنوبی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ - 15April 2014

جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سوم خرداد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه گفت: نباید آزادسازی خرمشهر به عنوان یک سرمایه بزرگ در حاشیه قرار گیرد. چرا که برای رسیدن به این پیروزی بسیاری از جوانان این مرزو بوم جانشان را به عنوان ایثار، اهدا کردند که همین امر منجر به آزادسازی این شهر شد.

محمد حسینی افزود: تلاش میکنیم همه بخشها در تمام سطوح جهتی را که توسط پرچم دارنظام مشخص شده است ادامه دهند تا به اهدافمان برسیم.

"حسن مجنونی" مدیر کل حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز با تاکید بر اینکه امنیتی که امروز در کشور داریم با هیچ چیز قابل معاوضه نیست، تصریح کرد: یکی از فاکتورهای امنیتی زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است که در دیگر کشورها وجود ندارد.

وی تلاش در راستای ارتقای روحیه مقاومت، غرور ملی، وحدت و همبستگی در برابر استکبار جهانی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، مقاومت، پایداری و ولایتمداری برگرفته از ارزشهای دوران دفاع مقدس و تبیین نقش اقشار جامعه در حفظ نظام اسلامی ایران در مقابله با هرگونه تهاجم دشمن را از مهمترین اهداف برنامههای امسال سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر برشمرد وبیان کرد: رویکرد امسال ستاد بزرگداشت سوم خرداد برگزاری برنامههای جدید و کاربردی است که با تشکیل اتاق فکر توسط مدیران در ادارات، سازمانها، دانشگاهها و نیروهای مسلح محقق خواهد شد.

درادامه برخی از ارگانها و سازمانها پیشنهادات و نظرات خود را ارایه دادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار