معاون استاندار گیلان:

آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت نظامی ایران در عرصه بین‌المللی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر جزو حوادث بی‌بدیل تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۱۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 15April 2014

آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت نظامی ایران در عرصه بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، "محمد احمدیپور" معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در نخستین جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن شهید انصاری استانداری گیلان، اظهار کرد: توجه به فعالیتهای فرهنگی باید سرلوحه امور مسئولان باشد.

وی تشکیل جلسات غیر ضروری را مانع پیشبرد اهداف سازمانها عنوان کرد و افزود: برای حضور کمی و کیفی مدیران در جلسات مبنایی برای ارزیابی قرار دادهایم و مدیری نیز حق توجیه برای کم کاریهای خود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان تقدیر از مدیران فعال کمی و کیفی را مورد تأکید قرارداد و گفت: عمده مدیران استان در بخش دوم قرار دارند که هم کمیت و هم کیفیت کار آنها مورد توجه است.

احمدیپور با بیان اینکه جلسات فرهنگی باید به درستی تحلیل شود، خاطرنشان کرد: تلفیق اقتصاد و فرهنگ میتواند ما را به سمت موفقیت سوق دهد.

وی با تأکید بر اینکه پالیش درست کارها همه ابعاد را تحت پوشش قرار میدهد، تصریح کرد: توجه به کار، تلاش و اشتغال نیاز به عزم ملی دارد که مدنظر مقام معظم رهبری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر را جز حوادث بیبدیل تاریخ انقلاب دانست و افزود: این واقعه بزرگ در دو بخش جداگانه تاثیرمهمی برجای گذاشت.

احمدیپور، تجلی و آشکارسازی قدرت نظامی و استراتژی نظامی جمهوری اسلامی ایران در بعد بین المللی را در آزادسازی خرمشهر دانست و گفت: این امر در شرایطی رخ داد که همه قدرتهای بزرگ منتظر شکست ایران از رژیم بعث بودند.

وی با تحلیل اثرگذاری فتح خرمشهر در امنیت داخلی و ایجاد شور و شوق داخلی در کشور، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر یک شارژ قوی در عرصه داخلی و بین المللی بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه نباید تنها به فرهنگ شفاهی بسنده کرد، افزود: امروز سینما و رسانه تاثیر شگرفی بر افکار عمومی دارد.

احمدیپور با اشاره به فیلمهایی که درباره سرمایههای چند میلیارد دلاری در جهان ساخته میشود، اظهار کرد: ما باید توجه کنیم که در امر فیلم و کتاب در حوزه دفاع مقدس بسیار کوتاهی کردهایم و باید فیلمهایی ساخته شود که واقعیت دفاع مقدس را نشان دهند.

احمدیپور، خروجی جلسات فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در برگزاری برنامههای سالروز آزادسازی خرمشهر دستگاههای مرتبط باهم هماهنگ شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار