یادواره ۴۱۴ شهید شهرستان سنقر برگزار می‌شود

یادواره ۴۱۴ شهید شهرستان سنقر اول خرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ - 15April 2014

یادواره ۴۱۴ شهید شهرستان سنقر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، "مصطفی فعله گری" دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان سنقر از برگزاری یاداواره شهدای شهرستان سنقر با حضور مقامات لشکری و کشوری در اول خرداد خبر داد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: یاد و خاطره شهدا یادبود ارزشها است و اگر میخواهیم راه و رسم درست زندگی کردن را یاد بگیریم باید سیره عملی و زندگی شهدا را درک و در زندگی خود جاری کنیم.

وی هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و تجلیل از خانوادههای شهدا و ایثارگران برشمرد و تصریح کرد: به هر اندازه که فرهنگ جبهه و جنگ در جامعه نهادینه شود به همان میزان فرهنگ ایثار و فداکاری در بین نسل جوان نیز رسوخ خواهد کرد.

فعله گری با بیان اینکه در این یادواره جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، خانوادههای شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و اقشار مختلف جامعه حضور خواهند داشت، اظهار کرد: برنامه ریزیهای اولیه برای سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین "محمدحسن ابوترابیفرد" نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و برادر سید آزادگان، سید علی اکبر ابوترابی فرد و مداحی مداح کشوری آقای حیدری در این یادواره صورت گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: مراسم عظیم یادواره 414 شهید شهرستان سنقروکلیایی روز اول خرداد به مناسبت سالروز آزادی فتح خرمشهر برگزار خواهد شد و اقداماتی از قبیل نصب تمامی تمثال 414 شهید شهرستان در سطح شهرستان سنقروکلیایی، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، ارسال پیامک انبوه به کل شهرستان با متن خبری "هست خبر، لاله ها در راهند باز هم عطر شهید بوی شهرمان را معطر می کند"، نگارش کتاب زندگینامه، آثار، اسناد، وصیت نامه شهدای شهرستان و پخش بروشور شهدای شهرستان صورت خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار