رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دفاع:

سربازان و نظامیان نقش مهمی در اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند

رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دفاع با اشاره به اینکه اگر اقتدار نظامی نداشته باشیم، زورگویان بر ما تسلط پیدا می‌کنند، گفت: اگر حکومتی از نظر نظامی ضعیف باشد، دیگران می‌خواهند بر آن حکومت کنند.
کد خبر: ۱۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ - 16April 2014

سربازان و نظامیان نقش مهمی در اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پنجمین جشنواره سرباز جوان و دومین همایش فرماندهان نمونه سازمان صنایع دفاع، با حضور امیر "عزتی" معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، حجتالاسلام والمسلمین "محمدباقر ابراهیمی" رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دفاع و جمعی از سرابازن و افسران نمونه وزارت دفاع، صبح امروز در سازمان صنایع دفاع برگزار شد.

حجتالاسلام ابراهیمی در سخنانی با اشاره به اینکه سربازان ولایت و نظامیان نقش بسیار مهمی در اقتدار نظام جمهری اسلامی ایران دارند اظهار کرد: در هر نظامی پارامترهای مختلفی برای اقتدار و استحکام سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد، اما مسئله اقتدار نظامی حرف اول را میزند.

وی با اشار به اینکه اگر اقتدار نظامی نداشته باشیم، زورگویان بر ما تسلط پیدا میکنند، گفت: اگر حکومتی از نظر نظامی ضعیف باشد، دیگران میخواهند بر آن حکومت کنند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دفاع در ادامه بیان کرد: ما باید قوی باشیم تا لحظهای فکر تجاوز نکند و در این عرصه دو محور مهم است. اول تجیزات و دوم نیروی انسانی. که در این بین سربازان و نیروی کادر عنصر اساسی هستند.

ابراهیمی اذعان کرد: سربازانی که در وزارت دفاع هستند باید قدر این فرصت را بدانند، چراکه قرار است قوت نظام اسلامی در برابر نظام کفر باشند.

وی در پایان با تاکید بر مانوس شدن با قرآن گفت: مانوس شدن با قرآن و در کنار قرآن عترت و ورزش در میان نیروهای مسلح و سربازان مایه شادابی است که باید عزیزان به آن توجه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار