گردهمایی پیشکسوتان ارتش مازندران در ساری برگزار شد

در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گردهمایی پیشکسوتان ارتش مازندران در دوران دفاع مقدس در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ - 16April 2014

گردهمایی پیشکسوتان ارتش مازندران در ساری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، در آستانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیران و پیشکسوتان مازندرانی ارتش میهمان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران بودند.

در این نشست صمیمی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران ضمن خیرمقدم به همه امیران و پیشکسوتان ارتش و تبریک روز ۲۹ فروردین، از خدمات ارزنده ارتش در هشت سال دفاع مقدس و نقش قابل توجه آنها در آن دوران قدردانی کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر پیشکسوتان مازندرانی ارتش در پروژه بزرگ تدوین "نقش مازندران در دفاع مقدس" که به مسئولیت اداره کل حفظ آثار انجام میشود، شد.

در ادامهٔ این نشست یونسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در این نشست صمیمی، به بیان خاطره و دیدگاههای خود نسبت به رشادتهای نیروهای مازندرانی و ارتش جمهوری اسلامی پرداخت.

این جلسه با خاطره گویی امیران ارتش ادامه پیدا کرد و در پایان امیران و پیشکسوتان ارتش مازندران به ساحت هشت شهید گمنام دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس مازندران ادای احترام نمودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار