دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم خبر داد

سخنرانی امیر پوردستان در نماز جمعه این هفته قم

دبیر ستاد بزرگداشت روز ارتش در قم گفت: روز جمعه ۲۹ فروردین فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم سخنرانی می‌کند و یگان‌های ارتش در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه قم حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۱۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ - 16April 2014

سخنرانی امیر پوردستان در نماز جمعه این هفته قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "احمد حسینی" دبیر ستاد گرامیداشت روز ارتش در قم در جمع خبرنگاران در آستانه روز ارتش اظهار کرد: دراین رابطه یکی از هواپیماهای جنگی از رده خارج شده نیز درکنار این یادمان مستقر میشود.

وی نامگذاری یکی از میادین و خیابانهای شهر قم به نام شهدای ارتش را نیز از دیگر برنامههای ستاد برشمرد و افزود: با برنامه ریزیهای صورت گرفته، بیش از ۲۰ برنامه متنوع در روز ارتش در استان قم برگزار میشود.

سرهنگ حسینی عطرافشانی مزار مطهر شهدا در عصر پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه توسط نیروهای ارتش را از برنامه این ستاد در سطح استان نام برد و عنوان کرد: روز جمعه ۲۹ فروردین امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبههای نماز جمعه قم سخنرانی خواهد کرد و یگانهای ارتش در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه قم حاضر میشوند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان، فرماندهان یگانهای ارتش در سخنرانی قبل از خطبههای نماز جمعه شهرهای استان به ارائه گزارشی از عملکرد ارتش در استان و بیان جانفشانیهای نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس میپردازند.

وی پیاده روی و صعود به ارتفاعات برف انبار فردو در هفته آینده، اجرای مسابقات فرهنگی و تجلیل از ایثارگران ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین سرکشی از خانوادههای معظم شهدای ارتش را از بخشهای دیگر برنامههای گرامیداشت روز ارتش نام برد.

حسینی گفت: برنامه ریزیهایی برای برگزاری یادواره ۶۰۰ شهید ارتشی استان قم نیز در ستاد انجام شده است.

وی چاپ کتاب "چلچراغ" با بیان زندگی و شهادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس بهخصوص شهدای ارتش و نیز توزیع ویژه نامه قافله نور به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قم به مناسبت روز ارتش دو اقدام دیگر در جهت گرامیداشت جانفشانی نیروهای ارتش ذکر کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار