دریادار بی‌غم:

نیروی دریایی برای حضور فعال‌تر در آب‌های آزاد نیاز به چابک سازی دارد

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی برای بهتر ادا کردن وظیفه خود و به خاطر حضور فعال‌تر در آب‌های آزاد و دریای عمان نیاز به یک چابک سازی دارد.
کد خبر: ۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶ - 06August 2013

نیروی دریایی برای حضور فعال‌تر در آب‌های آزاد نیاز به چابک سازی دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آئین محفل انس با قرآن کربم، با حضور جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایگاه دریایی خارک برگزار شد.


در این مراسم دریادار غلامرضا خادم بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی خارک، گفت: نیروی دریایی در همه صحنهها به خصوص در هشت سال دفاع مقدس مدافع ملت، انقلاب و پیرو خط امام و رهبری بوده و نیرویی با بصیرت و تربیت شده مکتب قرآن است.


وی افزود: نیروی دریایی در ماه نزول قرآن با برگزاری محافل انس با قرآن کریم در تمام شرایط حتی در حین اجرای ماموریت در یگانهای شناور، بینش و خط مشی قرآنی و دینی را در راستای پیروی از ائمه اطهار (ع) به کارکنان و خانواده های آنان یاد داده است تا بتواند به خوبی در مقابل تهاجم فرهنگی غرب آسیب زدایی کند و نیروهایی کارآمد و مفید در تمامی عرصهها داشته باشد.


بیغم با بیان اینکه همیشه تمام نقشهها و برنامههای غرب و دشمنان جمهوری اسلامی ایران با روشنگری فرماندهی معظم کل قوا خنثی شده است، گفت: مادامی که کشور، ملت و نیروهای مسلح از نعمت چنین رهبری فرزانه برخوردار باشند از هرگونه آسیب و گزندی محفوظ خواهند ماند.


وی با اشاره به نقش برجسته نیروی دریایی ارتش در جزیره خارک در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: نیروی دریایی امروز برای بهتر ادا کردن وظیفه خود نیاز به یک چابک سازی در پایگاه دریایی خارک به خاطر حضور فعالتر در آبهای آزاد و دریای عمان دارد که بحمدالله همانند گذشته به وظیفه خود به خوبی عمل خواهد کرد.
در این مراسم امام جمعه و مسئولان لشکری و کشوری جزیره خارک نیز حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار