رژه گسترده بالگردهای هوانیروز در روز 29 فروردین برگزار می‌شود

به مناسبت روز ارتش، هوانیروز با پرواز ده‌ها فروند بالگرد شکاری، هجومی، پشتیبانی و شناسایی، رژه گسترده بالگردها را برفراز مرقد مطهر حضرت امام خمینی‌(ره) برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸ - 16April 2014

رژه گسترده بالگردهای هوانیروز در روز 29 فروردین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی­های نیروی زمینی قهرمان، هوانیروز با پرواز دهها فروند بالگرد شکاری، هجومی، پشتیبانی و شناسایی، رژه گسترده بالگردها را برفراز مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد کرد.

امیر خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز نیز در این زمینه گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی رژه بزرگ بالگردهای هوانیروز برفراز مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که یک نمایش قدرت مبتنی بر توجه به توان تخصصی و اراده جوانان ولایت­مدار ایران اسلامی است. این رژه برای کشورهای دوست و همسایه پیام آور صلح و دوستی و برای دشمنان نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.
 
بنا بر این گزارش، هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله یگان­های بسیار موثر و قدرتمندی است که علاوه بر رشادت­های بسیار زیاد در دوران دفاع مقدس و تقدیم تعداد زیادی شهید به انقلاب، امروز هم به­عنوان یکی از بازوان توانمند نیروی زمینی ارتش به انجام ماموریت­های عملیاتی و شناسایی می­پردازد و پشتیبانی عملیاتی و شناسایی از یکان­های مرزبانی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران یکی از ماموریتهای عملیاتی هوانیروز به­شمار­ می­رود.
 
متخصصان هوانیروز با استفاده از توانمندی علمی بالایی که دارند توانسته­اند در سال گذشته دهها فروند بالگرد را بازآماد(اورهال) کرده و به خطوط پروازی هوانیروز نیروی زمینی بازگردانند. تمام این فعالیت­ها با استفاده از توان علمی بومی کشور انجام شده و استفاده از ظرفیت­های درونی هوانیروز، این یکان را از هرگونه کمک خارجی بی­نیاز کرده است.
نظر شما
پربیننده ها