شهادت پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در درگیری با قاچاقچیان

همزمان با شب شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین یکی از ماموران سخت کوش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نایین استان اصفهان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
کد خبر: ۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸ - 31July 2013

شهادت پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در درگیری با قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روز دوشنبه هفتم مردادماه همزمان با شب قدر و شب شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) نیروی انتظامی استان اصفهان شاهد ایثارگری و جانفشانی یکی از ماموران خود در راه امنیت و آسایش میهن اسلامی بود.

برپایه این گزارش در عملیات مشترک ماموران انتظامی شهرستان نایین که بر علیه سوداگران مرگ صورت گرفت متاسفانه یکی از ماموران وظیفه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان به نام "محمد رضا احمدی" در درگیری با قاچاقچیان پس از برخورد شدید با خودروی حامل مواد مخدر به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

گفتنی است، روز گذشته مراسم تشییع این شهید والا مقام با حضور فرمانده انتظامی استان، مسئولان محلی و امت حزب الله با شکوه خاصی برگزار و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

سرهنگ" حسین حسین زاده" جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در این رابطه اظهار داشت: روز دوشنبه هفتم مرداد ماه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو سواری سمند مشکوک و به آن دستور ایست می دهند که خودرو بدون توجه به ایست ماموران به راه خود ادامه می دهد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به احتمال حمل مواد مخدر توسط این خودرو بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و یگان امداد شهرستان وارد عمل شده و تمامی راه های تردد خودرو را مسدود کرده و با قاچاقچیان درگیر می شوند

این مقام انتظامی گفت: متاسفانه در این درگیری و براثر برخورد خودروی حامل مواد مخدر با یکی از ماموران وظیفه، پلیس مبارزه با مواد مخدر وی به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه حادثه به درجه رفیع شهادت نایل می آید.

وی افزود: سرانجام با جانفشانی این مامور فداکار و تلاش سایر ماموران خودرو متوقف و دو قاچاقی دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 310 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات سه نفر دیگر از همدستان قاچاقچیان نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تمامی متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند گفت: از ویژگی ها و افتخارات بزرگ نیروی انتظامی این است که با وجود قرار داشتن در زمان صلح هنوز در باغ شهادت برای ماموران این نیرو باز است و نیروهای انتظامی با جانفشانی خود در راه امنیت و آرامش و آسایش مردم و پاسداری از ارزش ها درخت انقلاب اسلامی را آبیاری می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار