روز قدس بیانگر عزم امام راحل به آزادی قبله اول مسلمین است

اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روزجهانی قدس در سال 1358 بیانگر عزم واعتقاد جدی حضرت امام (ره) به آزادی قبله‌ اول مسلمین از سلطه‌ صهیونیزم غاصب بود.
کد خبر: ۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰ - 31July 2013

روز قدس بیانگر عزم امام  راحل به آزادی قبله اول مسلمین است

حجت الاسلام والمسلمین "عبدالنبی صداقت" ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دفاع پرس گفت: به لطف الهی پس از سالیان طولانی امروز این سنت حسنه به عنوان یک فریضه الهی عالمگیر شده است.

وی ادامه داد: امروزه نه تنها در جمهوری اسلامی، بلکه در اقصی نقاط دنیا و نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان فریاد آزادی قدس را سر می دهند.

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه  به یمن این تدبیر خردمندانه موضوع مبارزه با ظلم و دفاع از عدالت کم کم تبدیل به یک مطالبهی همگانی شده، خاطر نشان کرد: حرکت های بیداری اسلامی را باید در همین راستا ارزیابی کرد.

وی گفت: امروز هم امت اسلامی خود را موظف به دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن می دانند؛ علی رغم اینکه برخی از سران کشورهای اسلامی تلاش برای سازش را تجویز می کنند، ولی شعار همهی ملت ها ی اسلامی نابودی صهیونیزم و آزادی قدس شریف است.

صداقت اظهار امیدواری کرد: ان شاالله این حرکت مردمی و الهی با شکوه تر از هر سال برگزار شده و برکات این حضور موجب شتاب هر چه بیشتر تلاش های مجاهدین صادق و قوت قلب مبارزان فلسطینی شود. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار