سرهنگ پاسدار سامان کریمی:

روز قدس بیانگر فریاد حق طلبانه ی ملت های مسلمان از فلسطین است

معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران روز قدس را بیانگر فریاد حق طلبانه ملت های مسلمان و آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست.
کد خبر: ۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰ - 01August 2013

روز قدس بیانگر فریاد حق طلبانه ی ملت های مسلمان از فلسطین است

سرهنگ پاسدار سامان کریمی در گفتگوبا خبرگزاری دفاع مقدس روز جهانی قدس  را مقابله با کفار دانست و  افزود: روز قدس روز مقابله مستضعفان با زورگویان و حرکتی برای محکوم کردن اقدامات وحشیانه صهیونیست ها در فلسطین اشغالی و کشتار مردم بی گناه است.


وی ادامه داد: امام راحل با نامگذاری روز قدس، زمینه برای تقویت توان و حضور و مشارکت بیشتر مسلمانان در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل را فراهم کرد.
 

معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان کرد:روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و استکبار جهانی است.
 

سرهنگ کریمی  تصریح کرد: یکی از علل اصلی خیزش اسلامی در کشورهای مسلمان، روز قدس است.
کریمی در ادامه گفت: سرنگونی حکام وابسته به استکبار و صهیونیست ها حاصل بیداری اسلامی و حماسه مردم مظلوم فلسطین است.


وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر در وضعیت بحرانی بسر می برد و علاوه بر انزوای منطقه ای، در صحنه داخلی نیز با وضعیت شکننده ای روبرو شده ، عنوان کرد: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین از راهبردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 

کریمی افزود: حضرت امام خمینی ( ره ) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اهمیت بیت المقدس را در جهان به خوبی بیان کردند.


وی با بیان اینکه فلسطین خاکریز مبارزه با دشمن و مهمترین عامل وحدت مسلمانان جهان است، گفت:حضور پر رنگ و با شکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر استکبار جهانی را مایوس خواهد کرد .

معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز با نامگذاری روز قدس توسط امام (ره) فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در سراسر جهان طنینانداز شده است، گفت: همواره بیتالمقدس برای مسلمانان دارای اهمیت بوده چراکه اولین خاکریز مبارزه با دشمنان و مهمترین عامل وحدت در میان مسلمانان محسوب میشود.
 
وی با تاکید بر اینکه حمایت از فلسطین و دشمنی با صهیونیسم از سیاستهای راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: اکنون نه تنها ملت فلسطین بلکه همه ملتهای مسلمان و به ویژه جهان عرب آگاه شدهاند که تنها راه باز پسگیری حقوق پایمال شده آنها پایداری و مقاومت است.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار