جهاد اسلامی:

به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست تنها راه آزادسازی اسرای فلسطینی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با برگزاری تجمع همبستگی آمیز در حمایت از اسرا و مسجد الاقصی در اردوگاه برج البراجنه در بیروت، به اسارت گرفتن نظامیان رژیم صهیونیستی را خواستار شد.
کد خبر: ۱۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ - 19April 2014

به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست تنها راه آزادسازی اسرای فلسطینی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری "بانوراما الشرق الأوسط"، جنبش جهاد اسلامی روز گذشته یک تجمع همبستگی آمیز در حمایت از اسرا و مسجد الاقصی در اردوگاه برج البراجنه بیروت برگزار کرد که در آن نمایندگان گروههای فلسطینی، کمیتههای مردمی، اعضای این جنبش و پیشگامان بیت المقدس حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، "محمد الصالح" از رهبران جنبش جهاد اسلامی با ایراد سخنانی در این تجمع مردمی، همه گروههای مسلح فلسطینی را به فعال کردن گزینه به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیست فراخواند و تاکید کرد که این گزینه تنها راه آزادسازی اسرای فلسطینی از بند زندانهای رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد که قضیه فلسطین در سایه آنچه امروز در منطقه رخ میدهد، در مرحله خطرناکی قرار دارد به خصوص اینکه دولتها و مردم منطقه از فلسطین غافل شدهاند.

این رهبر جهاد اسلامی با اشاره به اینکه دولتها و مردم منطقه مسجد الاقصی را تنها گذاشتهاند، افزود که تصمیمات اخیر اتحادیه عرب به دور از حمایت از مسجد الاقصی و مقدسات بود.

نظر شما
پربیننده ها