راهپیمایی گسترده ساکنان القلمون در حمایت از ارتش سوریه

ساکنان القلمون در حومه دمشق با برگزاری راهپیمایی گسترده حمایت خود را از ادامه عملیات ارتش علیه گروه‌های مسلح در مناطق مختلف اعلام کردند.
کد خبر: ۱۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 20April 2014

راهپیمایی گسترده ساکنان القلمون در حمایت از ارتش سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، تعدادی از ساکنان مناطق القلمون در حومه دمشق با برگزاری راهپیمایی گسترده ضمن تقدیر و تشکر از ارتش سوریه به سبب برقراری ثبات در این مناطق، بر حمایت از ادامه مبارزه با گروههای تروریستی تأکید کردند.

در این راهپیمایی که از رأس المعره به الجبه و عسال الورد تا مناطق مجاور مرز لبنان در منطقه یبرود و جبعدین در جنوب غرب معلولا برگزار شد پرچمهای سوریه حمل شد و سرودهای ملی نواخته شد.

"حسین مخلوف" استاندار استان حومه دمشق از تلاش برای احیای زیرساختها در این استان و خدمات رسانی به شهروندان سوری مطابق برنامه زمانی مشخص در مناطقی از القلمون که ارتش سوریه آنها را از لوث تروریستها پاکسازی کرده است خبر داد.

وی بیان کرد: تمرکز در حال حاضر برای تأمین نیازهای خدماتی در زمینههای آب و برق، بهداشت، مدارس، درمانگاهها و نیازهای کشاورزی است.

لازم به ذکر است که ارتش سوریه در اواخر ماه مارس گذشته و پس از دو هفته از آزادسازی یبرود موفق به تسلط بر رأس المعره شد و مناطق معلولا، الجبه، الصرخه و جبعدین را در اواسط ماه جاری میلادی به تسلط خود درآورد و پس از آن عسال الورد و حوش عرب را آزاد کرد. منطقه القلمون از قاره در شمال تا رنکوس در جنوب امن واقع شده است و ارتش سوریه دهها گذرگاه غیرقانونی تروریستها از این مناطق به مرزهای لبنانی را بسته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار