ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروه‌های مسلح در حومه دمشق

ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های مسلح، مراکز متعلق به آن‌ها را در مناطق مختلف حومه دمشق، حلب، درعا و دیرالزور هدف قرار داد.
کد خبر: ۱۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵ - 20April 2014

ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروه‌های مسلح در حومه دمشق

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه دام پرس، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی "علی زعیب" سرکرده گردان موسوم به المجاهدین را در الدارالکبیره واقع در حمص به هلاکت رساند.

در منطقه جیرود در حومه دمشق ارتش سوریه مراکز تجمع گروههای مسلح را هدف قرار داد و تعدادی از آنها را به هلاکت رساند.
ارتش سوریه طی عملیاتی در حومه لاذقیه ضمن انهدام ادوات متعلق به گروههای مسلح مانع از نفوذ آنها به یکی از مراکز نظامی در بوطی الخان شد.

در حومه دمشق واحدهایی از ارتش سوریه با گروههای مسلح در محورهای العلالی و جمعیت و در اطراف حرم حضرت سکینه (س) درگیر شد که بر اثر آن تعدادی از تروریستها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

در ارتفاعات شرقی "الزبدانی" در حومه دمشق نیز ارتش طی عملیاتی تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساند. در الملیحه نیز درگیریهای شدیدی میان ارتش سوریه و گروههای مسلح رخ داد که در آن از انواع سلاحهای سبک و متوسط به کار گرفته شد.

در دشت رنکوس نیز ارتش سوریه تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساند و ادوات متعلق به آنها را منهدم کرد. در مناطق خان الشیح وعربین در حومه دمشق نیز مراکز تروریستها از سوی ارتش مورد حمله قرار گرفت.

ارتش سوریه در منطقه مورک در حومه شمالی حماه نیز با گروههای مسلح درگیر شد و علاوه بر کشته و زخمی کردن تعدادی از آنها ادوات این گروهها را نیز نابود کرد.

ارتش سوریه در ادامه پیشرویهای خود در مناطق باب هود در حمص برخی ساختمانهایی که تروریستها در آن سنگر گرفته بودند به ویژه در جنوب غرب شرکت گاز سوریه را به کنترل خود درآوردند.

در منطقه الجبیله در دیرالزور نیز ارتش سوریه تعدادی از سرکردههای گروههای مسلح را از بین برد. ارتش سوریه در مناطق عتمان و النعیمه و برخی مناطق دیگر درعا ضمن عملیاتی تعدادی از تروریستها را کشت و برخی دیگر را زخمی کرد.

در مناطق سولههای صنعتی در اللیرمون در حلب نیز ارتش سوریه موفق شد که بیش از ۳۰ تروریست را به هلاکت برساند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار