افزایش نگرانی غربی‌ها از بازگشت تروریست‌های حاضر در سوریه

یک رسانه عرب زبان از افزایش نگرانی غربی‌ها و کشورهای منطقه‌ای از پدیده بازگشت تروریست‌هایی که در سوریه هستند به کشورهای خود پرده برداشت.
کد خبر: ۱۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ - 20April 2014

افزایش نگرانی غربی‌ها از بازگشت تروریست‌های حاضر در سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پایگاه المنار فلسطین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: گزارشهای اطلاعاتی از افزایش نگرانیها در میان کشورهای خاورمیانهای و اروپایی درباره بازگشت تروریستها از سوریه حکایت دارد.

این منابع بیان کردند: دستگاه اطلاعاتی منطقهای و اروپایی تلاشهای زیادی را برای ممانعت از بازگشت این تروریستها به کشورهایشان به عمل آوردهاند.

به گفته این منابع هیئتهای اطلاعاتی از کشورهای مختلف به کشورهای همسایه سوریه وارد شدهاند تا اقدامات بازدارندهای انجام دهند.

این منابع بیان کردند: هیئتی از دستگاه اطلاعاتی آلمان اخیرا از اردن و ترکیه برای بررسی همکاری با دستگاههای مربوطه در این دو کشور برای پیگیری اتباع آلمانی که از اراضی این دو کشور برای رفتن به سوریه استفاده میکنند دیدن کرده است.

منابع مذکور اعلام کردند: توجه دستگاههای اطلاعاتی غربی به کشورهای منطقه نشانگر این است که مقابله با خطر تروریستهای فراری از سوریه در راس برنامههای دستگاههای اطلاعاتی منطقه و کشورهای غربی قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها