عضو شورای عالی مجمع اهل بیت(ع):

روز قدس روز وحدت مسلمانان برای دستیابی به عدالت است

روز قدس، روز وحدت امت اسلامی برای دستیابی به عدالت از دست رفته ای است که ده ها سال در زیر چکمه های دژخیمان صهیونیست و حمایت های استکبار جهانی و شیطان بزرگ لگدکوب شده است.
کد خبر: ۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷ - 01August 2013

روز قدس روز وحدت مسلمانان برای دستیابی به عدالت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین هادوی تهرانی بیان کرد: راستی اگر تکفیریان مسلماننما خواهان عزت اسلام و مسلمین هستندچرا به جای جبهههای نبرد علیه دشمنان صهیونیست در نبرد علیه مسلمانان و به ویژه نیروهای مقاومت اسلامی حاضر میشوند؟

وی ادامه داد: اما روزهای قدس سال پس از سال فرا می رسد و فلسطین همچنان اسیر خونخواران صهیونیست باقی می ماند. فریادهای مسلمانان با دهان روزه در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان در آسمان کشورهای مختلف گم می شود و دسیسه های دشمنان اسلام با همیاری منافقان تکفیری در تکه تکه کردن امت اسلامی و ضایع کردن حقوق انسانی این امت مظلوم دوباره به اکسیر جهالت برخی دوستان و ذکاوت برخی دشمنان ریشه می دواند و مظلومان مسلمان را به دست نامسلمانان مسلمان نما قتل عام می کند.

هادوی خاطرنشان کرد: در هر گوشه شاهد کشتار برخی مؤمنان به تکفیر برخی جاهلان یا منافقان هستیم. فجایع پاراچنار، بحرین، عراق، سوریه، لبنان، مصر، ... نمونه هایی از این داستان غم انگیر است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: روز قدس روز نفی توطئه های دشمن در تفرقه بین امت اسلامی است. روز قدس روز وحدت مسلمانان با تمام گرایش ها و سلایق در راه اعتلای کلمه ی توحید در پرتو توحید کلمه است.

وی اظهار کرد: روز قدس را گرامی می داریم و پا به پای امت اسلامی در سراسر جهان در صحنه های راه پیمایی مشارکت می کنیم و بار دیگر به جهانیان اعلام می کنیم: کَلِمَةُ اللَّهِ هِیَ الْعُلْیا.

 

نظر شما
پربیننده ها