گروه‌های تروریستی به شکست خود اعتراف کردند

گروه‌های تروریستی مسلح شرکت کننده در نبردهای ریف شمالی لاذقیه، موسوم به نبرد "انفال" به شکست در این نبرد اذعان و تاکید کردند که از وضعیت هجومی به حالت دفاعی تغییر موضع داده‌اند.
کد خبر: ۱۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ - 21April 2014

گروه‌های تروریستی به شکست خود اعتراف کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، گروههای تروریستی مسلح شرکت کننده در نبردهای ریف شمالی لاذقیه موسوم به نبرد "انفال" که اغلب آنها را تروریستهای چچنی تشکیل میدهند، به شکست در این نبرد اذعان و تاکید کردند که از وضعیت هجومی به حالت دفاعی تغییر موضع دادهاند.

این گروهها در این خصوص توضیح دادند که ارتش سوریه هم اکنون حملات گستردهای را علیه آنها ترتیب میدهد و همین موجب شده تا آنها از گروههای مسلح مناطق دیگر سوریه درخواست کنند.

گروههای مذکور حضور نیروهای دفاع ملی در کنار ارتش سوریه و مشارکت همه اهالی در حمایت مستقیم و غیر مستقیم از ارتش سوریه را از جمله موانع موفقیت گروههای مسلح در اجرای عملیاتهایشان مبنی بر تصرف مناطق ریف شمالی لاذقیه بیان شده است.

گروههای مسلح تروریستی که اغلب آنها را تروریستهای چچنی و مغربی تحت عنوان "انصار الشام" و "شام الاسلام" تشکیل میدهند، روز اول فروردین ماه سال جاری برابر با ۲۱ مارس حمله گستردهای را از نقطه مرزی "کسب" در نزدیکی خاک ترکیه و از طریق این کشور و حمایت آشکار آنکارا انجام دادند و بر آن نام عملیات "انفال" را گذاشتند، اما با وجود گذشت یک ماه از آغاز این عملیات آنها موفق نشدند، حتی یکی از اهداف مورد نظر خود را در این منطقه محقق کنند.

جدیدترین گزارشهای میدانی رسیده از منطقه ریف شمالی لاذقیه، از پیشروی ارتش سوریه در محورهای مختلف درگیری در این منطقه خبر میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار