حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

تامین متون پژوهشی نیروهای مسلح بیانگر قابلیت های پژوهشکده امام صادق(ع) است

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: گسترده شدن حوزه فعالیت پژوهشکده امام صادق (ع) از سپاه به تمامی نیروهای مسلح نشانگر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این مجموعه است.
کد خبر: ۱۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷ - 21April 2014

تامین متون پژوهشی نیروهای مسلح بیانگر قابلیت های پژوهشکده امام صادق(ع) است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه، صبح امروز در بازدید از پژوهشکده امام صادق (ع) و دیدار با مدیران این پژوهشکده با اشاره به ظرفیتهای موجود پژوهشکده امام صادق(ع) اظهار کرد: شرایط مساعدی به منظور گسترش فعالیتها و توسعه خدمات این پژوهشکده وجود دارد.

حجتالاسلام سعیدی با اشاره به توانمندیهای پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: ظرفیتی که امروز موجب ارتقای جایگاه پژوهشکده شده است ظرفیت بالفعلی است که با درخشش آثار و نتایج کار پژوهشگران این مرکز در جای جای این کشور بروز و ظهور پیدا کرد.

وی با اشاره به گسترده بودن حوزه فعالیت پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) از درون سازمان سپاه به تمامی نیروهای مسلح، گفت: با در نظر گرفتن این مطلب که در تدوین اشراف رهبر معظم انقلاب این پژوهشکده مرجع تامین نیازهای پژوهشی حوزه علوم اسلامی و انسانی همه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع شده است، بیانگر قابلیتها و توانمندیهای اطمینان بخش این پژوهشکده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: دستاورد و پیامد این مرجعیت در تامین نیازهای پژوهشی نیروهای مسلح پرهیز از موازی کاری و انسجام امور با دقت و کیفیت بیشتر است.

وی در ادامه خطاب به پژوهشگران این مجموعه گفت: با در نظر گرفتن اهمیت ضرورت امر پژوهش در مقطع کنونی میبایست در راستای ارتقای کمی و کیفی پژوهشها و آثار گامهای بلندی برداشته شود.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه در خصوص طرح صالحین افزود: نمایندگی ولی فقیه در سپاه مسئولیت در اختیار قرار دادن روحانیون و تربیت مربیان آموزشی و تامین نیارهای پژوهش این طرح را بر عهده دارد که بهحمدالله با تلاشهای صورت گرفته این مهم محقق گردیده است.

وی با اشاره به تهیه متون آموزشی طرح صالحین خاطرنشان کرد: ۱۴۴ واحد درسی به منظور پیریزی یک نظام جامع آموزشی پیش بینی شده است و تلاش خواهد شد تا در یک فرایند آموزشی دراز مدت بسیجیان به آموزش جامع دست یابند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تحول درونی همه جانبه و اقبال بیرونی از آثار و خدمات پژوهش را نشانگر ظرفیت، توان و بالندگی پژوهشکده امام صادق(ع) خواند و گفت: چاپ بیش از صد جلد کتاب چاپ اول در سال ۱۳۹۲ نشانگر موفقیت بخش انتشارات این مجموعه پژوهش است، هرچند این میزان تنها بخش اندکی از ظرفیت گسترده پژوهشکده میباشد.

رییس هیات امنای پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) در پایان ابراز کرد: فرایند تهیه متون در این پژوهشکده از کیفیت بالایی برخوردار است و ناظرین علمی توانمندی نظارت براین مجوعه را برعهده دارند که این امر موجب استحکام متون پژوهشی چاپ شده گردیده و اطمینان خاطر پژوهشگران و مجموعههای مرتبط را فراهم میسازد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار رییس و مدیران پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته و برنامههای در دست اقدام این مجموعه را ارایه کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار