مسئول روابط عربی حزب الله لبنان:

رئیس جمهور آینده باید خواسته‌های ملت لبنان را برآورده کند

مسئول روابط عربی حزب الله با بیان اینکه رئیس جمهور آینده لبنان باید خواسته‌های ملت را برآورده سازد، سکان دار بعدی کاخ "بعبدا" را جزئی از معادله سه گانه "ارتش مقاومت و مردم" خواند.
کد خبر: ۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴ - 21April 2014

رئیس جمهور آینده باید خواسته‌های ملت لبنان را برآورده کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری "المنار"، شیخ "حسن عزالدین" مسئول روابط عربی حزب الله لبنان طی سخنانی در مراسم هفتم شهید "محمد علی ابو حمد" گفت: رئیس جمهور آینده باید بیانگر آرزوها و خواستههای ملت لبنان باشد و آنچه ملت میخواهد را تحقق بخشد زیرا او جزئی از معادله سه گانه طلایی است و میخواهد که این کشور، وطنی با چهره شهدایش را ترسیم کند. شهدایی از ارتش، مقاومت و ملت و هر کسی که مصائب ملی این کشور را بر دوش کشید.

وی افزود: ما رئیس جمهوری میخواهیم که تصویر این وطن را آن گونه که ما، شهدا و همه محرومان و مستضعفان میخواهند به تصویر بکشد. و برای مردمی که بدون هیچ چشم داشتی همه چیز را در راستای پیشرفت و حاکمیت این وطن تقدیم نموده اند، کار کند.

از طرفی دیگر شیخ "حسام العیلانی" امام جماعت مسجد "الغفران" و از علمای اهل سنت لبنان طی سخنانی خواستار انتخاب رئیس جمهور قوی شد و افزود: شهر صیدا منتظر رسیدن رئیس جمهور قوی است که بتواند از مقاومت و سلاح آن و همچنین دستاوردهای آن محافظت کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار