سرلشکر صالحی خبر داد

برگزاری رزمایش‌‌های مشترک ارتش و سپاه در سال جاری

فرمانده کل ارتش از برگزاری رزمایش‌های مشترک ارتش و سپاه در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ - 22April 2014

برگزاری رزمایش‌‌های مشترک ارتش و سپاه در سال جاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر "عطاءالله صالحی" فرمانده کل ارتش در گفتوگو با تسنیم، از برگزاری رزمایشهای مشترک ارتش و سپاه در سال جاری خبر داد و گفت: ما در طول سال جاری برنامههای رزمایشی مختلفی را خواهیم داشت که یکی از این برنامهها، برگزاری رزمایشهای مشترک است.

رزمایشهای امسال متنوع و پیشرفتهتر خواهد بود

وی افزود: رزمایشهای امسال متنوعتر و پیشرفتهتر از سالهای گذشته خواهد بود. در رزمایشهایی که ارتشی خواهند بود، برادران سپاه حضور خواهند داشت و در رزمایشهایی که سپاه خواهد داشت از برادران ارتش نیز حضور خواهند داشت.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری رزمایش مشترک رسانهای خواهد شد یا خیر؟ گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و فعلا در مرحله مقدماتی و برنامهریزی این کار هستیم.

سرلشکر صالحی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه طرفهای مذاکرهکننده با جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات ۵+۱ خواستار کاهش برد موشکهای ایرانی و همچنین عدم برگزاری رزمایشهای موشکی شدهاند، نظر شما در این باره چیست، پاسخ داد: هیچ کشوری درباره اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی خود معامله نمیکند، تیم مذاکره کننده هستهای آگاه به همه امور و مسائل هستند.

رزمایشها هیچگاه محدود نشده و نخواهد شد

وی همچنین تصریح کرد: رزمایشهای ما هیچگاه محدود نشده و نخواهد شد و همانگونه که تاکنون بدون وابستگی به قدرتهای خارجی توان دفاعی و بازدارندگی خود را افزایش دادهایم، بعد از این نیز با اتکا به توانمندیهای داخلی خود تجهیزات جدیدی را خواهیم ساخت.

نظر شما
پربیننده ها