سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد

لغو طرح بلیت نیم‌بهای "معراجی‌ها"

سخنگوی شورای صنفی نمایش از تصویب طرح سینما کارت و بلیت نیم‌بها در دو سانس اول اکران تابستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ - 22April 2014

لغو طرح بلیت نیم‌بهای

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "غلامرضا فرجی" سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتوگویی در خصوص جلسه اخیر این شورا و مصوبات آن، اظهار داشت: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی "متروپل" ساخته مسعود کیمیایی پس از اتمام اکران "معراجیها" به سرگروهی سینما قدس به روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.

وی با اشاره به بازیهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خاطرنشان کرد: در جلسه امروز طرح پخش مستقیم مسابقات فوتبال جام جهانی از کلیه سینماهای کشور به تصویب رسید که هر سینمادار میبایست از توزیعکننده یا فیلمی که در حال نمایش است رضایت کتبی بگیرد.

فرجی عنوان کرد: فیلم سینمایی معراجیها نیز به دلیل عدم هماهنگی با شورای نمایش قبل از اجرای بلیت نیمبها فعلاً ملغی میشود.

وی در ادامه از به تصویب رسیدن طرح سینماکارت خبر داد و افزود: در جلسه امروز طرح سینماکارت به نتیجه رسید و قرار شد سالنهای سینما به دستگاههای کارتخوان تجهیز شود و در آینده در سینماها نصب شوند تا با استعلام از دستگاههای ذیربط این طرح اجرایی شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در ادامه با اشاره به اجرای طرح تابستانی سینما خاطرنشان کرد: در جلسه امروز شورا مصوب کرد که طرح تابستانی سینما از شروع تعطیلات مدارس در سانس اول و دوم در سینماهای سراسر کشور بلیت نیمبها توزیع کنند که این هدیه به مخاطبان سینمای ایران است.

بنابراین گزارش، حجتالله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در جلسه صبح امروز شورای سینمای نمایش حضور به هم رساند و از نزدیک در جریان روند فعالیت این شورا قرار گرفت و از برنامهریزیهای صورت گرفته برای اکرانهای نوروزی تشکر کرد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار