در جلسه عصر امروز صورت گرفت

ارائه گزارش عملکرد راهور ناجا به کمیسیون اجتماعی مجلس توسط سردار مومنی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه گزارش توسط رئیس پلیس راهور ناجا در جلسه این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲ - 22April 2014

ارائه گزارش عملکرد راهور ناجا به کمیسیون اجتماعی مجلس توسط سردار مومنی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد اسماعیل سعیدی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با تسنیم، اظهار کرد: در جلسه امروز سردار "اسکندر مومنی" رئیس پلیس راهور ناجا و همکارانشان حضور یافته و گزارشی از عملکرد راهنمایی و رانندگی و مشکلات این نهاد در مورد خلاهای قوانین و هماهنگی میان بخشی مطرح کرد.

وی ادامه داد: سردار مومنی در مورد آمار تصادفات گفت: آمار تصادفات از ۲۸ هزار نفر کشته به ۱۸ هزار کشته رسیده است؛ با توجه به اینکه تعداد خودروها و جمعیت افزایش یافته، این عدد کاهش خوبی را نشان میدهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: ایران در جهان از نظر حوادث رانندگی رتبه ۷/۵ را در سال ۲۰۱۱ داشته که در سال ۱۳۹۲ این رتبه به ۶/۹ رسیده است.

سعیدی گفت: سردار مومنی در جلسه میگفت که نظارت بر استانداردهای خودرو بر عهده وزارت صنعت است که این ایراد قابل توجهی است و باید نظارت تفکیک شود. وی مثال میزد که برخی از خودروها بیش از ۴۰ سال عمر دارند و با همان کیفیت ۴۰ سال پیش تولید میشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سردار مومنی میگفت که تمدید مهلتهای ۶ ماه به ۶ ماه که موسسه استاندارد نسبت به خودروسازان در زمینه استاندارد کردن خودروها میدهد از مشکلات محسوب میشود. در انتهای جلسه قرار شد نمایندگان طرحهایی را در زمینه مرتفع کردن عامل اصلی این تصادفات ارائه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار