فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی:

امنیت 100 درصدی در مرزهای خراسان شمالی برقرار است

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از برقراری 100 درصدی امنیت در مرزهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ - 23April 2014

امنیت 100 درصدی در مرزهای خراسان شمالی برقرار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"صفوةالله امام وردی محمدی" صبح امروز در گفتوگویی اظهار کرد: با عنایت به فرارسیدن فصل گرما، مرزبانان ما همچنان با تمام تلاش و دقت در کل نوار مرزی استان خراسان شمالی حضوری پررنگ دارند.

وی حضور نیروهای مرزبانی برای حراست از مرزها را ضروری دانست و تصریح کرد: با وجود مرزبانان است که امروزه مرزهای کشورمان از امنترین مرزهای دنیا محسوب میشود و این امنیت مدیون مرزبانان است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: برقراری امنیت و پایداری در مرزهای کشورمان به بالندگی و اقتدار نظام اسلامی در سالهای اخیر، قدرت مضاعف بخشیده است.

سردار محمدی در ادامه به نقش مرزنشینان غیور و زحمتکش در حراست از مرزها اشاره کرد و گفت: این افراد با شجاعت و ایستادگی، امنیت را به نحو مطلوب در مرزها فراهم کردهاند و از این طریق توانستهاند در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از زحمات شبانهروزی فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی تقدیر و اظهار کرد: پایداری امنیت در مرزهای استان، نشاندهنده عزم و اراده جدی نیروهای انتظامی و مرزبانی برای ارتقا و افزایش توانمندیها است.

نظر شما
پربیننده ها