عسگر نجفی جانشین معاون اجتماعی ناجا شد

معاون اجتماعی ناجا، "عسگر نجفی" را بعنوان جانشین جدید این معاونت معرفی کرد.
کد خبر: ۱۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ - 24April 2014

عسگر نجفی جانشین معاون اجتماعی ناجا شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  سردار " سعید منتظرالمهدی" معاون اجتماعی ناجا در مراسم گرامیداشت روز زن و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: سال 93، طلیعه اش فاطمی بود و فاطمی به انتها می رسد، امیدواریم با تکیه بر رفتار فاطمی و اخلاق علوی، به درجات بالای پیشرفت برسیم.

وی ادامه داد: فاطمه زهرا (س)، حقیقت قرآن و نقطه مرکزی بهشت است و از دامن ایشان ولایت استمرار یافت؛ بطور قطع اگر در سرنوشت انسان های موفق و مومنی در هر دهر و زمان و عهدی جستجو کنیم، ردپایی از ارادت به این بانوی بزرگ اسلام دیده می شود.
 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به گذشت یکسال از فعالیت های جدید معاونت اجتماعی ناجا و ورق خوردن برگه دیگری از زندگی کاری پرسنل این معاونت، تصریح کرد: باید با نگاه آینده نگر، مراتب عالی پیشرفت را طی کنیم تا هماره نام معاونت اجتماعی بر تارک نیروی انتظامی بدرخشد.
 

وی با بیان اینکه در سال جدید، بدنبال روند رو به رشد، بلوغ، نخبگی و تعالی در معاونت اجتماعی هستیم، گفت: آموزش همگانی و مشاوره و مددکاری اولویت های این معاونت در سال 93 است.
 
منتظرالمهدی به فعالیت های دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته، 70 درصد از پرونده های تشکیل شده یعنی بیش از 300 هزار مورد، از چرخه رسیدگی قضایی و انتظامی خارج شده و به مصالحه رسیده است.
 
وی به بازدیدهای خود از مراکز مشاوره و مددکاری نیز اشاره کرد و گفت: مددکاران کلانتری ها، معتقدند که مشکلات مراجعان، پس از تعداد جلسات محدود رفع می شود.
 
منتظرالمهدی بر تلاش و سعی در راه و برای خدا تاکید کرد.
 
در ادامه، سردار دکتر امیری جانشین معاونت اجتماعی ناجا و همچنین سرهنگ بابائیان معاون اجرایی معاونت، تودیع و از زحمات آنان قدردانی و دکتر عسگر نجفی بعنوان جانشین جدید معاون اجتماعی ناجا معرفی شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار