فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد

برخورد پلیس با بر هم زنندگان امنیت اخلاقی در طرح "دریا"

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آغاز طرح "دریا" از خرداد ماه، از برخورد پلیس با زنان بدحجاب و بر هم زنندگان امنیت اخلاقی در خلال اجرای این طرح خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ - 26April 2014

برخورد پلیس با بر هم زنندگان امنیت اخلاقی در طرح

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "مسعود جعفری نسب" در گفتوگویی با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و آغاز طرح ساماندهی دریا توسط نیروی انتظامی اظهار کرد: این طرح یک طرح کلی بوده و منحصر به استان مازندران نیست و سیاستهای اجرای این طرح در معاونت اجتماعی وزارت کشور تهیه و تدوین میشود.
 
وی با تاکید بر اینکه اداره کل اجتماعی استانداری استان مازندران در حال پیگیری اجرای این طرح است، افزود: در این طرح تنها اجرای بخش انتظامی، بر عهده نیروی انتظامی است که مقدمات آن فراهم شده است و تا آخر اردیبهشت تکمیل میشود و اجرای آن در خرداد ماه آغاز خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه با اشاره به جزئیاتی از اجرای این طرح گفت: استقرار ماموران انتظامی در نقاط خطرناک ساحل برای جلوگیری از احتمال غرق شدن مسافران و گردشگرانی که به سواحل استان مازندران عزیمت کردهاند بخشی از این طرح است.
 
جعفری نسب با تاکید بر اینکه پیگیری امنیت اخلاقی بخش دیگری از اجرای این طرح است که بر عهده نیروی انتظامی قرار دارد، ادامه داد: علاوه بر کنترل پلیس بر نقاط خطرناک سواحل مازندران، برخورد با برهم زنندگان امنیت اخلاقی و مزاحمین نوامیس از دیگر وظایف نیروی انتظامی در اجرای طرح دریا است.
 
وی با بیان اینکه در حاشیه اجرای این طرح، طرحهای فرهنگی از سوی بسیج، سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیری میشود، افزود: همچنین پلیس در این طرح با بدپوششان و بد حجابان برخورد میکند و برای اجرای این طرح مقدمات لازم فراهم شده است تا ما بتوانیم فضای سالمی را برای مردم و گردشگرانی که در تابستان به این استان سفر میکنند مهیا کنیم.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر اعمال جریمه نقدی برای بدحجابان و بدپوششان گفت: متاسفانه عدهای از افراد بر هنجارشکنی و پوشش خلاف عرفشان اصرار و پافشاری دارند و ما معتقدیم برای برخورد با این افراد باید تدابیر خاصی از سوی قوه قضائیه اتخاذ شود.
 
جعفری نسب در پایان با اشاره به برخورد قوه قضائیه با بدپوششان و بدحجابان در ایام نوروز اظهار کرد: قوه قضائیه در نوروز امسال اقدامات خوبی در برخورد با بدپوششان انجام داد و جریمه نقدی سنگینی را برای افرادی که به دلیل عدم رعایت حجاب متعارف توسط ماموران انتظامی دستگیر شده بودند، در نظر گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار