بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب-1

حضور انتشارت هدی در نمایشگاه با "مجتهد بی نشان"

مدیر انتشارات هدی گفت: این کتاب نوشته پسر شهید محمدرضا صدوق است که در ۸ ۱۶ صفحه نوشته و از سوی این نشر تا نمایشگاه کتاب به بازار کتاب راه پیدا خواهد کرد و در آن زندگینامه و خاطرات این شهید انقلاب بیان شده است.
کد خبر: ۱۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 26April 2014

حضور انتشارت هدی در نمایشگاه با

علی فلاح زاده مدیر انتشارات هدی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس از چاپ و انتشار کتابی با عنوان "مجتهد بی نشان "خبر داد و اظهار کرد: این کتاب به زندگی شهید آیت الله محمدصادق صدوق می پردازد.

وی افزود: این کتاب نوشته پسر شهید محمدرضا صدوق است که در ۸ ۱۶ صفحه نوشته و از سوی این نشر تا نمایشگاه کتاب به بازار کتاب راه پیدا خواهد کرد و در آن زندگینامه و خاطرات این شهید انقلاب بیان شده است.

فلاح زاده تصریح کرد: هچنین این نشر با دهها عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب حضور پیدا خواهد کرد که از جمله می توان به کتاب "آخرین عشق" اثر فاطمه دهکردی اشاره کرد.

پیش از این فاطمه دهکردی نویسنده کتاب آخرین عشق در  گفت و گو با دفاع مقدس اظهار کرد: آخرین عشق رمان عاشقانهای است از زندگی پنج دوست که با هم روانه جبهه غرب و پس از آن جنوب می شوند.

همچنین مدیر انتشارات هدی از چاپ کتابی با عنوان "مصائب حضرت زهرا (س)" خبر داد و گفت: این کتاب توسط یک نویسنده سنی نوشته شده است و در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

یادآور می شود مصاحبه انجام شده با نویسنده کتاب "آخرین عشق " را می توانید در اینجا بخوانید.

یادآور می شود بیستوهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا میشود.

نظر شما
پربیننده ها