تقدیر از فعالان راهیان نور نیروی دریایی سپاه؛

مقابله با جنگ نرم از کارکرد های مهم راهیان نور است

یکی از کارکردهای مهم طرح راهیان نور، مقابله با جنگ نرم دشمن است. ما از طریق این طرح می توانیم ارزش های انقلابی و جهادی مربوط به هشت سال دفاع مقدس را زنده و پویا نگه داشته و از نسلی به نسل دیگر انتقال دهیم.
کد خبر: ۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷ - 03August 2013

مقابله با جنگ نرم از کارکرد های مهم راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار علی فضلی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور و جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تقدیر از فعالان برنامه راهیان نور نیروی دریایی سپاه که در منطقه دوم دریایی نوح نبی(ع) برگزار شد، بیان کرد: طرح راهیان نور نیازمند بسط و گسترش است.

وی ادامه داد: راهیان نور می تواند ارزش های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را به نسل های دیگر انتقال دهد.

همچنین دریادار تنگسیری جانشین فرماندهی ندسا نیز در این مراسم بیان کرد: ارزیابی انجام شده از چند دوره برگزاری طرح راهیان نور نشان می دهد که هر سال بر کمیت و کیفیت برنامه ها افزوده می شود.

وی گفت: به لطف خدا ضعف ها و کاستی ها به سرعت در حال برطرف شدن است.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد: با توجه به نقش فعال نیروی دریایی سپاه در موضوع راهیان نور، ما پیشنهاد دادیم تا یادمان شهدای والفجر هشت به طور کامل به نیرو واگذار شده و اردوگاه لارک و هرمز برای توسعه طرح راهیان نور احداث و تجهیز شود.

همچنین دریادار دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه در سخنانی به ظرفیت شایسته راهیان نور در فعالیت های معنوی و فرهنگی و حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و توسعه و ترویج آنها اشاره کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار