معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی؛

عزم ملی و مدیریت جهادی دو راهکار مهم در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه است

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، دو راهکار مهم در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه را عزم ملی و مدیریت جهادی دانست .
کد خبر: ۱۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱ - 26April 2014

عزم ملی و مدیریت جهادی دو راهکار مهم در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نشست توجیه سیاسی کارکنان انتظامی استان مازندران صبح امروز با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در حسینیه آیتالله خامنهای ستاد انتظامی استان در ساری برگزار شد. 

دراین نشست سرهنگ شعبانی، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه عدم شناخت موجب ایجاد مشکلاتی در عرصه عمل خواهد شد، افزود: در عرصه اقدام و عمل نیز باید حجت راه داشته باشیم تا در جاده غبارآلود فتنه راه خود را گم نکنیم.

سرهنگ شعبانی در ادامه با اشاره به اینکه آشنایی با معارف اسلامی نقش مهمی در ایمنی جامعه دارد، تصریح کرد: انحراف فکر و اندیشه و دل بستن به نظام استکباری موجب نابودی است.

وی حجت راه در نظام اسلامی را ولی فقیه دانست و افزود: امروز ساختار کشور ما براساس حق و ولایت است و باید همگان تابع ولایت فقیه باشند.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه به تشریح پنج گام مهم انقلاب از آغاز نهضت اسلامی در سال 42 پرداخت و افزود: اولین گام تحقق انقلاب اسلامی در سال 57 و شکست نظام شاهنشاهی بوده است.

وی گام دوم این انقلاب را تحقق جمهوری اسلامی با رای حداکثری مردم در سال 58 عنوان و تصریح کرد: تحقق دولت اسلامی در گام سوم از مهمترین موضوعاتی است که در حال حاضر انقلاب اسلامی پیش رو دارد.

سرهنگ شعبانی تحقق گام سوم انقلاب را منوط به عمل به دین و قرآن و تقویت باورهای دینی ور فتار کارگزاران نظام دانست و خاطرنشان کرد: در گام چهارم انقلاب باید جامعه اسلامی شکل گیرد.

وی تحقق گام چهارم انقلاب را نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه برشمرد و افزود: باید اخلاق در جامعه فراگیر شود و نیروی انتظامی در این گام در خط مقدم قرار داد.

این کارشناس مسائل سیاسی، تحقق تمدن اسلامی را گام پنجم و بزرگ انقلاب دانست و اظهار داشت: گام پنجم انقلاب در حقیقت مقدمه انقلاب بزرگ حضرت مهدی(عج) است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم رضوی، نگاه رهبری را نگاهی براساس اسلام و الگوی اهل بیت(ع) دانست.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با سابقه هفت هزار ساله تمدن اصیل ایرانی در موضوع فرهنگی با مشکل مواجه بوده و با رخنه فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی غرب نیازمند عزم ملی است.

سرهنگ شعبانی عزم ملی و مدیریت جهادی را دو راهکار مهم در راه نجات کشور دانست وافزود: مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

در ابتدای این نشست حجتالاسلام والمسلمین نوری، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران، به تشریح اقدامات و فعالیتهای عقیدتی سیاسی استان در راستای افزایش بینش سیاسی کارکنان پرداخت.

وی با اشاره به شرکت 93 درصدی مردم مازندران در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری و همچنین راهپیمایی 22 بهمن ماه، گفت: مردم ولایتمدار مازندران با آگاهی و بصیرت دینی و عشق به ولایت و اهل بیت(ع)، همواره در همه عرصههای حضور فعال دارند.

نظر شما
پربیننده ها