اعلام اسامی موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

سخنگوی جبهه فرهنگی سیاسی جانبازان انقلاب اسلامی از نهایی شدن فهرست موسسین این جبهه و ارسال آن به وزارت کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ - 26April 2014

اعلام اسامی موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سخنگوی جبهه فرهنگی سیاسی جانبازان انقلاب اسلامی از نهایی شدن فهرست موسسین این جبهه و ارسال آن به وزارت کشور خبر داد.

پناهیان، رحماندوست، زاکانی، شاکری، کوثری و مظفر چهرههای شناخته شده درمیان ۱۷ عضو هیئت موسس قانونی جبهه جانبازان انقلاب اسلامی هستند.

قدرتالله رحمانی درباره موسسین قانونی جبهه جانبازان و تفاوت آن با موسسین واقعی این جبهه، گفت: موسسین واقعی و اولیه جبهه جانبازان همان ۹۲ جانبازی هستند که در اردیبهشت سال گذشته بیانیه اعلام موجودیت جبهه را امضاء و منتشر کردند و بعدا هم تعداد امضاها بالغ بر۱۰۰ نفر شد، اماچون هیئت موسس رسمی صد و چند نفره مرسوم و متعارف نیست این فهرست ۱۷ نفره توسط شورای مرکزی موقت که منتخب همان موسسین اولیه هستند تهیه شده و به عنوان هیئت موسس رسمی جبهه به وزارت کشور اعلام شده است.

دبیر موقت جبهه جانبازان با اشاره به ترکیب فهرست ۱۷ نفره، اظهار داشت: فهرستی که به وزارت کشور ارسال شده مرکب از ۱۲ عضو شورای منتخب موسسین اولیه به اضافه ۵ تن از جانبازان شاخص و برجسته فرهنگی سیاسی است که میتوانند جریانهای شناخته شده جبهه بزرگ انقلاب را نمایندگی کنند.

وی درباره غیبت نام دکترسعید جلیلی در بین اسامی هیئت موسسین جبهه جانبازان به رغم اینکه قبلا گفته میشد وی در زمره موسسین جبهه جانبازان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: از آقای دکتر جلیلی برای قبول عضویت در هیئت موسس دعوت شد و شورای منتخب موسسین اولیه تاکید و اصرار داشتند که ایشان عضویت را بپذیرند و آقای دکتر جلیلی هم از تشکیل جبهه، استقبال و اظهار علاقه کردند و حتی به دعوت شورای مرکزی جبهه به یکی ازجلسات شورا هم تشریف آوردند تا با حضورشان، حمایت و همراهی و همدلیشان را نشان دهند، اما ملاحظات و معذوراتی برای عضویت رسمی داشتند.

رحمانی درباره زمان و نحوه عضوگیری از میان جانبازان داوطلب عضویت در جبهه جانبازان، گفت: فراخوان عضویت و کیفیت پیوستن جانبازان علاقمند در تهران و شهرستانها به زودی اعلام خواهد شد و امیدواریم در هفته دفاعمقدس (مهرماه) بتوانیم اولین کنگره سراسری و انتخابات اعضای شورای مرکزی دائمی و دیگر ارکان جبهه را برگزار کنیم.

دبیر جبهه جانبازان انقلاب اسلامی در پایان از برگزاری نشست رسانهای هیئت موسس این تشکل در روز سهشنبه ۹ اریبهشت همزمان با نخستین سالگرد تاسیس جبهه خبر داد.

اسامی هیئت موسس جبهه جانبازان انقلاب اسلامی
۱. حسین اسرافیلی
۲. اکبر بهرامی
۳. مصطفی پرکره
۴. علیرضا پناهیان
۵. غلامعلی جعفرزاده
۶. داود حیدری
۷. مجتبی رحماندوست
۸. قدرتالله رحمانی
۹. علیرضا زاکانی
۱۰. بهروز ساقی
۱۱. حسن سماواتی
۱۲. مجتبی شاکری
۱۳. امیر عقیقی
۱۴. محمداسماعیل کوثری
۱۵. محمدعلی معلی
۱۶. حسین مظفر
۱۷. سیدمهدی هاشمی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار