به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع)

مولود کعبه، ضامن عزت اسلام

میلاد على(ع) در کعبه، صرفاً یک فضیلت شخصى نیست؛ بلکه یک نشانه و تابلوى راهنماست که خداوند در مسیر هدایت مسلمانان نصب کرده است.
کد خبر: ۱۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ - 13May 2014

مولود کعبه، ضامن عزت اسلام

خبرگزاری دفاع مقدس: على(ع) مولود کعبه است. این حقیقت را همه مى دانند، اما شاید کمتر کسى است که آن را یک امتیاز و فضیلت اجتماعى و جهانى تلقى کند. تاکنون اینگونه تصور کرده اند که تولد امیرمؤمنان على(ع) در کعبه صرفاً یک امتیار فردى است و بنابراین نمى تواند ارتباطى به امت اسلام و سرنوشت انسان ها داشته باشد. اما از آنجا که عالم آفرینش مظهر اراده و مجراى مشیت حکیمانه الهى است و همه چیز براساس علم و تقدیر وحساب دقیق خداوند تحقق مى یابد، میلاد على(ع) در کعبه نیز قطعاً داراى اسرار و حکمت هایى است که نمى تواند گسسته از چارچوب تکوین و تشریع الهى در عالم باشد.

از جمله این اسرار و حکمت ها، یکى این است که خداوند با مقرر نمودن میلاد على(ع) در کعبه نشان داد که آن حضرت از همان آغاز در خط خدا و جلوه گاه مکتب توحید است، و چون مکتب و خط توحید تنها مسیر هدایت و سعادت انسانهاست، پس اساساً مکتب امامت و ولایت تنها عامل هدایت و سعادت بشریت است. این، یک برداشت یا تحلیل صرف نیست، یک حقیقت عینى و واقعى است. چهارده قرن حاکمیت خلفا و حاکمان غیرالهى تاکنون نشان داده است که امت اسلام واقعاً در خط توحید حقیقى گام نهاده اند زیرا خط توحید، خط اتحاد و یگانگى امت و اقتدار و موفقیت و شکوه و عظمت آنان است که جهان اسلام تاکنون رخسار آن را ندیده است.

نگاهى به سرنوشت امروز امت اسلام

متأسفانه امروز مسلمانان در وضعیت بسیار بحرانى و نامطلوبى به سر می برند و با وجود بیدارى اسلامى و خیزش هایى که در گوشه و کنار جهان اسلام شکل گرفته، اما سرنوشت کلى امت اسلام در ضعف و زبونى و تفرقه رقم خورده است. اگر توطئه هاى ریشه دار استبکار و صهیونیسم جهانى یک عامل اساسى براى این وضعیت به شمار آید، با کمال تأسف باید گفت عامل مهمتر که اتفاقاً زمینه ساز تأثیر عامل فوق الذکر نیز هست، وجود فرقه هاى منحرف و مفتیان و علماى دربارى سلفى و تکفیرى در امت است.

اینان به شدت با خط توحید و اسلام ناب یعنى ولایت امامان معصوم و رهبران الهى امت و بلکه با اصل اسلام در تضاد و مبارزه هستند. آنها دشمن اصلى اسلام یعنى رژیم اشغالگر قدس را به فراموشى سپرده و با نوکرمآبى و سرسپردگى کامل نسبت به امریکا و رژیم صهیونیستى به جان امت اسلام افتاده اند و توطئه هاى امروز آنان در سوریه نشانگر این واقعیت است.

با تأسف و تأثر تمام باید گفت جنایات این مفتى ها و علماى دربارى خودفروخته با جنایات امریکا و رژیم صهیونیستى علیه مسلمانان قابل قیاس نیست.هزاران مزدور بیگانه که از سوى دشمنان اسلام در سوریه علیه این کشور مى جنگند به دلیل بحران جنسى، به این مفتى هاى خبیث متوسل شده اند و آنان نیز با وقاحت تمام، توطئه پست "جهادالنکاح" را مطرح کرده و فتوا می دهند که چون این مزدوران براى اسلام مى جنگند(!!) بر مسلمانان واجب است که نوامیسشان را براى رفع نیاز جنسى آنان به سوریه بفرستند(!!)

هدف از بیان این مسائل، نشان دادن عمق فاجعه محرومیت امت اسلام از خط توحید ناب و اسلام حقیقى، یعنى از مکتب امامت و ولایت است، مکتبى که نخستین امام آن به اراده و خواست الهى در کعبه متولد مى شود تا همگان دریابند مسیر توحید، هدایت و سعادت مسلمانان باید توسط حاکمیت رهبران الهى و معصومى چون على(ع) و آل على(علیهم السلام) ترسیم شود.

از این روست که مى گوییم میلاد على(ع) در کعبه، صرفاً یک فضیلت شخصى نیست، بلکه یک نشانه و تابلوى راهنماست که خداوند در مسیر هدایت مسلمانان نصب کرده است. امت اسلام بدون حاکمیت این رهبران الهى و معصوم هرگز به توحید و اسلام ناب و سعادت و کامیابى در جهان نخواهد رسید. وقتى جاى این امامان الهى درامت خالى شد، مفتى ها و عالمانى  خبیث بر مسلمانان حاکم مى شوند که فتاواى آنان عرق شرم بر رخسار انسان ها مى نشاند.

بارى، باید به مکتب ولایت بازگشت تا از ذلت و ضعف و تفرقه و شکست رهایى یافت و بر قله افتخار و عزت و پیروزى گام نهاد. این، قانون خدا و ناموس الهى در جهان است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار