دومین اجتماع مدافعان حرم برگزار شد؛

از آستان عقیله بنی‌هاشم(س) حراست می کنیم

دومین اجتماع مدافعان حرم با سخنرانی حجت‌الاسلام میرلوحی و با حضور پرشور جوانان و نوجوانان ولایی در حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷ - 27May 2013

از آستان عقیله بنی‌هاشم(س) حراست می کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دومین اجتماع مدافعان حرم شامگاه یکشنبه پنجم خرداد ماه با سخنرانی حجتالاسلام میرلوحی و با حضور پرشور جوانان و نوجوانان ولایی و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام موسی بن جعفر(ع) واقع در میدان خراسان تهران برگزار شد.

در این اجتماع حجتالاسلام میرلوحی، مدیر کل روابط عمومی و بینالملل دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر اینکه مبانی عقیدتی وهابیت و تشیع را باید بشناسیم، گفت: وهابیان عقیده دارند هرگونه توجه به ولی خدا شرک است و میگویند هرکاری دارید باید «یا الله» بگویید و نمیتوانید اهل بیت(ع) را صدا بزنید و برای نمونه بگویید «یا رسولالله(ص)».
 
وی افزود: خاندان آل سعود که از یهود پلیدتر هستند، صد سال پیش در عربستان به قدرت رسیدند، پیش از آنها از چهار مذهب اهل سنت در مسجد النبی(ص) و مسجد الحرام  نماز میخواندند اما با روی کار آمدن آل سعود فقط وهابیت این اجازه را داشتند.
 
 مدیر کل روابط عمومی و بینالملل دانشگاه امام صادق(ع) ابراز داشت: پس از تخریب قبور ائمه بقیع(ع) آیتالله سید حسن مدرس که امام خمینی(ره) و مبارزین او را بسیار دوست داشتند، بازار و حوزههای علمیه را تعطیل و در مدرسه مروی اجتماع بزرگی برپا کرد.
 
همچنین در این اجتماع دکتر حسین شیخ الاسلام، سفیر سابق ایران در سوریه تأکید کرد: جنگ سوریه بین طرفداران مقاومت اسلامی و طرفداران اسراییل است.
 
وی با اشاره به اینکه استکبار برای قبولاندن اسراییل ملتهای منطقه طرحهای سازش را راه انداخت، گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ سی و سه روزه، بیست و دو روزه و هشت روزه، به هدف خود نرسید و موشکهایی که به مقاومت اسلامی دادیم، پیش از هرچیز، امنیت ایران را تأمین میکند.
 
شیخ الاسلام همچنین بیان داشت: در غزه که حتی شیرخشک را بدون اجازه اسراییل نمیتوان وارد کرد، موشکهای ایران وارد شد و کنار کاخ نتانیاهو فرود آمد.

همچنین طی این مراسم، دومین بیانیه مدافعان حرم توسط روحالله بهمنی قرائت شد که متن کامل آن به شرح ذیل است:

در هفتهها و روزهای گذشته شاهد بی حرمتی عدهای از تفالههای حقیر تکفیری به مقدسات مسلمین بودیم که به تحریک شیطان بزرگ، آمریکا و شیاطین دست نشانده او در منطقه دست به جنایاتی زدند که دل مسلمانان و همه انسانهای آزاده جهان را داغدار کرد.

در این میان عاملین این هتک حرمتها، بی شرمی و جهالت را تا بدانجا رساندند که تهدید به دست اندازی به حریم مطهر نوه گرانقدر رسول خدا (ص)، حضرت زینب کبری(س) نمودهاند که البته ادعایی بس گزاف و کلامی گندهتر از دهان آلوده به حرام ایشان است.

ما شرکت کنندگان در دومین اجتماع بزرگ «مدافعان حرم» ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات شنیع و تاسف بار؛ به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنهای (اروحنا له الفدا) عرضه میداریم:

ای سید و مولای ما!

خیل لشکریان ابوالفضل العباس(ع) تا آخرین نفس در راه این انقلاب و آرمانهای بلند آن ایستادهاندو آماده اشارتی از آن جناب هستند تا با اعزام به سرزمین شام ضمن حراست از آستان کبریایی عقیله بنی هاشم (س)، طومار همه جاهلان متمسک و اربابان صهیونیست آنها را برای همیشه تاریخ در هم بپیچند.

وَ سَیَعلمُ الّذین ظَلموُا اَیَّ منقلبٍ یَنقلِبُون

همچنین اعلام می داریم؛ همانگونه که رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب فرمودند «دشمن میخواهد با این کار، آتش نزاع¬هاى شیعه و سنى را تقویت کند»؛ دستهای پشت پرده دشمنان تمامی فرق اسلامی در طراحی این گونه اقدامات هویدا است و ما فریب توطئه آنها را نخورده و حساب اینگونه اقدامات را از برادران اهل تسنن که خود از محبین اهل بیت رسوال الله(ص) هستند جدا میکنیم و به مدد الهی با بصیرت و وحدت مان آتش فتنه آنها را خاموش و بی اثر خواهیم نمود که خداى متعال میفرماید: «انّهم یکیدون کیدا. و اکید کیدا» آنها مکر میورزند، اما مکر الهى بر مکر آنها قطعاً غالب خواهد شد و این جریانى را که میخواهد در راه اتحاد امت اسلامى و پیشرفت امت اسلامى سنگاندازى کند، متوقف خواهد کرد.

لازم بهذکر است پس از اتمام سخنرانی، شرکت کنندگان در این اجتماع با مداحی روحالله بهمنی، میثم مطیعی و عبدالرضا هلالی به عزاداری و سوگواری پرداختند.
 
شایان ذکر است جوانان و نوجوانان ولایی شرکت کننده این اجتماع، با بستن سربندهای «مدافعان حرم» و سردادن شعارهای «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا زینب(س)»، و «لبیک یا رقیه(س)» آمادگی خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعلام کردند.
نظر شما
پربیننده ها