عملیات گسترده پلیس فتا برای مبارزه با عرضه داروهای تقلبی در اینترنت

رئیس پلیس فتای غرب تهران گفت: عملیاتی گسترده را برای مبارزه با عرضه داروهای تقلبی در اینترنت آغاز کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴ - 27April 2014

عملیات گسترده پلیس فتا برای مبارزه با عرضه داروهای تقلبی در اینترنت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  سرهنگ "اصغر باقریان" رئیس پلیس فتا غرب تهران با بیان اینکه افرادی که با داروهای تقلبی تجارت میکنند، کلاهبرداران کوچکی نیستند، اظهار کرد: در حال حاضر خرید و فروش داروهای تقلبی تبدیل به یک تجارت جهانی و برنامهریزی شده است.

وی ادامه داد: قیمت داروها در اینترنت بسیار ارزان تر است، اما بیشتر اوقات داروهای فروخته شده تقلبی است و این به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام میشود؛ به همین دلیل پلیس فتای غرب استان تهران عملیاتی گسترده را برای مبارزه با عرضه داروهای تقلبی در اینترنت آغاز کرده است.
 
رئیس پلیس فتا غرب تهران تاکید کرد: شهروندان نباید به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایتهای اینترنتی توجه کنند، زیرا بررسیها نشان میدهد اکثر این وبسایتها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و داروئی غیر مجاز خطرناک کرده و بخشی از آنها نیز از این طریق کلاهبرداری کرده و بدون اینکه کالایی را به آنان تحویل دهند وجهی را دریافت میکنند و مشتریان هم هیچ نشانی از آنها ندارند.
 
باقریان از کاربران خواست با حفظ هوشیاری و رعایت هشدارهای ارائه شده از سوی مراجع انتظامی خود را از دام بزهکاران مصون نگه دارند.
نظر شما
پربیننده ها