دو کتاب تازه از تالیفات محمدرضا زائری رونمایی می‌شود

دو عنوان از تاره‌ترین تالیفات حجت الاسلام محمد رضا زائری در مجتمع فرهنگی سرچشمه رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴ - 27April 2014

دو کتاب تازه از تالیفات محمدرضا زائری رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی از دو عنوان کتاب از تالیفات تازه حجت الاسلام محمد رضا زائری با عنوان «حجاب با حجاب» و «سبک زندگی» که به تازگی از سوی نشر «آرما» منتشر شدهاند، در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار میشود.
 
در مراسم رونمایی از این کتابها حسین دهباشی، فریدالدین حداد عادل، حامد حجتی، کوروش علیانی، احمد شکرچیزاده، احسان رضایی، سید علی کشفی، لیلا اعتماد سعید،تقی دژاکام، علی جعفر آبادی، حسین قاضیزاده و...حضور خواهند داشت.
 
یادآوری میشود کتاب «حجاب با حجاب» دومین مجلد از تالیفات زائری با موضوع کتاب و کتابخوانی است که نخستین مجلد از آن سال قبل و با عنوان «حجاب بیحجاب» تالیف شد. کتاب سبک زندگی نیز عنوان تازهترین یاددشاتهای زائری است که موضوع آن پیرامون سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
 
زائری در بخشی از مقدمه کتاب «حجاب با حجاب» نوشته است: در کتاب حاضر از این واقعیت تلخ سخن گفتهایم که باحجاب رفتار و عملکرد نادرست برخی اشخاص حقیقی و حقوقی، روی زیبا و دلپذیر مفهوم متعالی و آرمانی و ارزشمند حجاب پوشانده شده است. اگر برخی رفتارها و کردارهای نادرست و ناشیانه و گاه تخریبی و فاجعه بار نبود، شاید ابعاد گوناگون اجتماعی و فرهنگی این حکم الهی و فریضه شرعی به راحتی تبیین میشد و پذیرش آن برای مخاطبان بسیار گواراتر و آسانتر بود.
 
این مراسم روز دوشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 16 در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان شهید صیرفی پور برگزار میشود.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار