فرماندار ارومیه:

تقوا معیار خدمت در نیروی انتظامی است

فرماندار ارومیه تقوا و مردمداری را دو شاخصه مهم پلیس در خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۱۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ - 27April 2014

تقوا معیار خدمت در نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسن خانی" فرماندار ارومیه، در دیدار با فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تقوا و مردمداری دو شاخصه مهم پلیس در خدمترسانی بی منت به مردم است، گفت: ثمره ارزشمند این امر، کسب اعتماد و جلب رضایت مردم و بالاخره دستیابی به احساس امنیت روانی در سطح جامعه است.

حسن خانی با قدردانی از مدیریت مطلوب فرماندهی انتظامی استان در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانهها افزود: در گستره زمانی اجرای این طرح پلیس با جلب اعتماد عمومی توانست مشارکت آحاد افراد جامعه را در ایجاد نظم و امنیت بکار گرفته و آرامش و نظم را در جای جای استان، ساری و جاری سازد.

وی در ادامه ملایمت، رفق و مدارا را از مهمترین شاخصههای اخلاقی پلیس اسلامی عنوان و اظهار کرد: وظیفه پلیس صرفا برخورد با ناهنجاریها نبوده و در اعتقاد و آموزههای دینی ما پیشگیری از ناهنجاریها مهمتر از مقابله با آنهاست، بنابراین برخوردهای سالم بسترساز گرایش افراد به خوبیها و هنجارهاست.

فرماندار ارومیه در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) که کارکنان ناجا را مجاهدان فی سبیل الله دانستند، خاطرنشان ساخت: این مدال افتخار کار ما را در خدمت به مردم سنگینتر و بار مسئولیت ما را بیشتر کرده است.

گفتنی است؛ در خاتمه این دیدار، طرفین به همکاریها و تعاملات بیش از پیش تاکید کردند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار