مسئول بسیج هنرمندان یزد خبر داد

برگزاری نخستین کنگره شهدای هنرمند استان یزد در خرداد ماه

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به اینکه هنر می‌تواند دامنه وسیعی از تاثیر را در جامعه داشته باشد، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا در میان جامعه هنری از ضروریات زمانه امروز است.
کد خبر: ۱۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ - 28April 2014

برگزاری نخستین کنگره شهدای هنرمند استان یزد در خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، "علی محمد پارسائیان" مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد از برگزاری نخستین کنگره شهدای هنرمند استان یزد در خرداد ماه ۹۳ در یزد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هنر میتواند دامنه وسیعی از تاثیر را در جامعه داشته باشد، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا در میان جامعه هنری و به تبع آن در آثار هنری از ضروریات زمانه امروز است.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا یاد و نام شهدای هنرمند به عنوان اهالی فکر، اندیشه و ذوق زنده نگاه داشته میشود، تصریح کرد: بازخوانی پیامهای برخواسته از سالهای سادگی، یکرنگی و شور انقلابی شهدای هنرمند در قالب هنر محقق میشود.

پارسائیان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در راستای شناسایی شهدای هنرمند در سال گذشته اقدامات لازم را داشته و تاکنون موفق به شناسایی و جمع آوری تعداد زیادی از شهدای هنرمند در استان شده است.

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد در ادامه افزود: این سازمان در نظر دارد تا مجموعه زندگینامه و آثار شهدای هنرمند را در سه جلد به چاپ برساند که اولین جلد آن تکمیل و به چاپ رسیده است که ان شاالله در کنگره رونمایی خواهد شد.

وی از ساخت چند فیلم کوتاه در خصوص شهدای هنرمند جهت نمایش در کنگره استانی شهدای هنرمند نیز خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار