رئیس پلیس آگاهی تهران:

اعضای باند سارقان خودرو در تهران دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به کشف و ضبط 30 قلم اشیاء عتیقه در این شهر گفت: یک باند سارقان خودرو شامل سارق و نمره کار خودرو در تهران شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ - 27April 2014

اعضای باند سارقان خودرو در تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ "عباسعلی محمدیان" رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای این باند شامل 9 نفر سارق و نمره کار هستند که از این باند 68 دستگاه خودرو در تهران و سایر استان های کشور به خصوص شمال کشور شناسایی و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد خودروهای سرقتی ظرف مدت 10 روز شناسایی میشوند، افزود: 10 درصد دیگر خودروهای سرقتی در تهران در سایر استانها همچون البرز شناسایی و کشف میشوند.
 
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد از خرید قطعات دست دوم وسایط نقلیه خودداری کنند و در صورت نیاز به قطعات بخصوص بدنه ماشین از قطعات نو استفاده کنند.
 
سرهنگ محمدیان با اشاره به اینکه پراید و پژو 405 بیشترین سرقت وسایط نقلیه در تهران را به خود اختصاص دادهاند، بیان کرد: شرکت خودروسازی ساپیا اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است و شاهد کاهش سرقت خودروی پراید مدل بالا هستیم.
 
وی همچنین از مردم خواست، خرید و فروش خودروهای خود را از طریق دفاتر و بنگاههای رسمی انجام دهند و از معاملات در بازارهایی که در ایام تعطیل دایر میشود، خودداری کنند.
 
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه چهار نفر در خصوص کشف و ضبط اشیاء عتیقه شناسایی و دستگیر شدند، افزود: برخی از اشیاء عتیقه به دلیل قدمت بالای آنها قابلیت قیمت گذاری ندارد و ارزش بقیه آنها 550 میلیون تومان برآورد شده است.
 
وی اشیاء عتیقه را سرمایه فرهنگی کشور دانست و از مردم درخواست کرد که هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کنند تا اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.
 
60 دستگاه وسایط نقلیه کشف شده به همراه 9 سارق و نمره کار روز یکشنبه در مراسمی در محل پلیس آگاهی تهران بزرگ در معرض نمایش خبرنگاران قرار گرفت.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار