استاندار قم مطرح کرد

نقش بی بدیل و والای روحانیون در دفاع مقدس

استاندار قم با انتقاد از کم توجهی به نقش روحانیت در دفاع مقدس، گفت: روحانیت نسبت به جمعیت خود، بیشترین شهداء را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و این مسئله افتخار بزرگی برای حوزه و حوزویان است.
کد خبر: ۱۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲ - 27April 2014

نقش بی بدیل و والای روحانیون در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم صبح امروز در جمع نیروهای تیپ تبلیغی – رزمی امام صادق(ع) با اشاره به تاریخچه افتخار آمیز این یگان، اظهار کرد: روحانیت بهترین و بالاترین نقش را در دفاع مقدس ایفا کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) به عنوان فرمانده کل قوا به بهترین وجه جنگ را فرماندهی کردند، افزود: فرماندهان سپاه و ارتش و رزمندگان با اعتقاد راسخ و تبعیت محض از امام خمینی(ره) توانستند در دفاع مقدس افتخار آفرین باشند.

استاندار قم با اشاره به حضور بسیار تاثیر گذار روحانیت در جبهههای جنگ تحمیلی، نقش آنها را در دفاع مقدس بسیار برجسته خواند و با یادآوری آمار شهداء روحانیت، افزود: روحانیت نسبت به جمعیت خود، بیشترین شهداء را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و این مسئله افتخار بزرگی برای حوزه و حوزویان است.

وی با انتقاد از کم توجهی به نقش روحانیت در دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف تیپ امام صادق(ع) تبیین و معرفی نقش روحانیت در دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به معضل بدحجابی در قم، خواستار برخورد منطقی و در عین حال با قدرت، با این پدیده شد، تصریح کرد: با آسیبشناسی این معضل و استفاده از طلاب و روحانیون در قالب حلقههای صالحین و گروههای پژوهشی، به فرهنگ سازی حجاب و عفاف بپردازید.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر، فرمانده تیپ تبلیغی – رزمی امام صادق(ع) نیز در این مراسم با اشاره به برخی از ماموریتهای این یگان، اعزام روحانیون به مناطق محروم کشور، آموزش طلاب بسیجی و سازماندهی نیروهای بسیج در قالب ۵ گردان رزمی و ۵ گردان تخصصی مانند گردان امر به معروف و نهی ازمنکر و گردان امداد و نجات را بخشی از این مأموریتها اعلام کرد.

بازدید از مجموعه فرهنگی - ورزشی در دست احداث ولایت که از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم است، یکی دیگر از برنامههای استاندار قم در بازدید از تیپ امام جعفر صادق(ع) بود.

نظر شما
پربیننده ها