مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی خبر داد

تشییع ۶ شهید گمنام در هشترود و چاراویماق

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستانهای چاراویماق و هشترود خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳ - 27April 2014

تشییع ۶ شهید گمنام در هشترود و چاراویماق

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از تبریز، سردار عزت اله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی بیان کرد: قرار است به فضل الهی همزمان با سالروزشهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام هادی (ع)، پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، خاک شهرستانهای چاراویماق و هشترود این استان را به وجود خود عطرآگین نموده و در مکانهای تعیین شده آرام و قرار یابند.

سردار جعفری افزود: پیکرهای مطهر و منور شهدای عظام گمنام قرار است پس از برگزاری مراسم استقبال، روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری بعد از اقامه نماز جمعه توسط مردم ولائی و شهیدپرور تبریز از مصلی حضرت امام خمینی (ره) بطرف میدان ساعت تبریز تشییع و سپس به شهرستانهای چاراویماق و هشترود منتقل و پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) با حضور امت شهید پرور آن شهرستانها تشییع و تدفین گردند.

این شهدای گمنام از مناطق عملیاتی مجنون و فکه تفحص گردیدهاند که با خاکسپاری این آلالههای گلگون کفن، استان آذربایجان شرقی مفتخر و مزین به وجود ۱۵۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۳۸ نقطه میگردد.

نظر شما
پربیننده ها