رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:

سیاست­گذاری­‌های بخشی و اقدامات جزیره­‌ای موفق نمی‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با ابراز امیدواری نسبت به تحکیم و تقویت همکاری­‌های دو مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور گفت: هم مجموعه پلیس راهور و هم مجموعه شهرداری تهران از پیشگامان و پرچم­داران مدیریت جهادی هستند و بدون این نوع از مدیریت رسیدن به بسیاری از مطلوب­‌ها امکان­پذیر نیست.
کد خبر: ۱۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ - 28April 2014

سیاست­گذاری­‌های بخشی و اقدامات جزیره­‌ای موفق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جلسه مشترک معاون شهردار و مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و رییس جدید پلیس راهور تهران بزرگ و روسأی این یگان با تأکید بر تقویت بیش از پیش تعاملات موجود بین این دو مجموعه با محوریت ارتقاء و بهبود فرهنگ ترافیک برگزار شد.


سرهنگ "تیمور حسینی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این جلسه با اشاره به این که سیاست­گذاری­های بخشی و انجام اقدامات جزیره­ای قطعاً موفق نخواهد بود، اظهار کرد: تنها راه رسیدن به وضعیت مطلوب، برنامه­هایی است که چشم­انداز آن­ها از قبل با مشارکت و هماهنگی دست­اندرکاران مربوطه تبیین و ترسیم شده باشد تا با همکاری مشترک و همدلی و همراهی در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تلاش کنیم.
 
وی با بیان این که اطمینان و اعتقاد راسخ داریم که پلیس راهور در تهران به منظور رسیدن به اهداف مشترک بیشترین تعامل را با مدیریت شهری خواهد داشت، تصریح کرد: اگر بخشی­نگری و جزیره­ای کار کردن در فعالیت­های اجرایی جای خود را به همدلی و همراهی بدهد، ثمرات و منافع آن در نهایت عاید مردم خواهد شد.
 
سرهنگ حسینی با تأکید بر این که چارچوب کار پلیس راهور و مدیریت شهری تعریف شده است، اضافه کرد: پلیس راهور از تمام پتانسیل و امکانات خود در جهت تقویت تعامل با مدیریت شهری استفاده می­کند و متقابلاٌ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز به مثابه یک ستون محکم و مطمئن در جهت پیشبرد اهداف مشترک به پلیس راهور کمک خواهد کرد.
 
مدیریت شهری و پلیس راهور پرچم­داران مدیریت جهادی­اند
 
رییس پلیس راهور پایتخت با اشاره به این که از دست­آوردهای خوب گذشتگان باید حفاظت و صیانت کنیم و کارها را با تعقل و تفکر به پیش برده و از انجام کارهای احساسی و عجولانه پرهیز نماییم، اظهار کرد: باید با شناخت نقاط قوت، آن­ها را تقویت کرده و با شناسایی نقط ضعف در جهت رفع آن­ها بکوشیم و به عبارتی آسیب­ها و تهدید­ها را به فرصت تبدیل کنیم.
 
سرهنگ حسینی با بیان این که عبارت راهبردی پیام سال جدید مقام معظم رهبری (مدظله­العالی) «مدیریت جهادی» است، تصریح کرد: هم مجموعه پلیس راهور و هم مجموعه شهرداری تهران از پیشگامان و پرچم­داران مدیریت جهادی هستند و بدون این نوع از مدیریت رسیدن به بسیاری از مطلوب­ها امکان­پذیر نیست.
 
وی با تأکید بر این که با «عزم سازمانی» که زیر مجموعه­ای از «عزم ملی» است، به کمک «اقتصاد و فرهنگ» رفته و در هر دو حوزه ایفای نقش­ می­کنیم، اضافه کرد: امیدواریم این نقش­آفرینی را به نحو احسن و اکمل به انجام برسانیم و در این مسیر هر گونه انتقاد و ایرادی را مردانه می­پذیریم و با گوش جان و از اعماق وجود از آن استقبال می­کنیم.
 
رییس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم پلیس راهور و مدیریت شهری در تهران دوره­ای طلایی و به یاد ماندنی را با توجه به دو مولفه مهم و اساسی «تجربه» و «دانش» در اداره و مدیریت ترافیک پایتخت پیش رو داشته باشند و با پیشبرد توأمان امور، اهداف مورد نظر را به سرمنزل مقصود رسانیده و با مشارکت هم پیشرفت روزافزون در کارها را رقم بزنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار