مدیرکل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما خبر داد

معراجی‌‎ها بعد از ماه رمضان در تلویزیون دیده می‌شود/"خانه امن" اواخر سال کلید می‌خورد

سیدعباس فاطمی گفت: «معراجی‌ها» در 40 قسمت بعد از ماه رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. همچنین سریال «دولت مخفی» به کارگردانی مشترک حسن برزیده و راما قویدل برای پخش از 26 مرداد از شبکه دو در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳ - 28April 2014

معراجی‌‎ها بعد از ماه رمضان در تلویزیون دیده می‌شود/

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، نشست خبری معرفی برنامههای نمایشی سیما در سال 93 با حضور سیدعباس فاطمی، مدیرکل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما و اهالی رسانه، در ساختمان اداری صدا و سیما برگزار شد.

سریالهای دفاع مقدسی کدام اند؟

مدیرکل طرح، برنامه و نظارت سیما با اشاره به هفته دفاع مقدس درباره آثار نمایشی تولید شده برای این هفته توضیح داد: «معراجیها» در 40 قسمت بعد از ماه رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. همچنین سریال «دولت مخفی» به کارگردانی مشترک حسن برزیده و راما قویدل برای پخش از 26 مرداد از شبکه دو در نظر گرفته شده است.

آغاز پخش سریال 100 قسمتی «کیمیا» از مهر ماه

فاطمی ادامه داد: سریال «کیمیا» نوشته مسعود بهبهانی به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از مهر ماه پخش خود را در شبکه دو سیما آغاز می کند. در شبکه تهران نیز سریال «سی و نه هفته» به نویسندگی احمد رفیقزاده و تهیه کنندگی جمال گلی وارد مرحله پیشتولید شده است. در این شبکه سریال «نورالدین پسر ایران» به تهیه کنندگی علیرضا داوری تولید خواهد شد. سیمافیلم نیز سریال «پرواز در ارتفاع صفر» نوشته و کارگردانی سامان سالور را به تهیه کنندگی محمد نشاط خواهد ساخت.

سریالسازی حسن پور و یاری برای دهه فجر

وی درباره آثار نمایشی دهه فجر اظهار کرد: سریال «گذر از رنج ها» به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی علی لدنی در 30 قسمت در فصل زمستان از شبکه یک روی آنتن می رود. شبکه دو نیز «شکوه یک زندگی» را در 13 قسمت 40 دقیقه ای نوشته شعله شریعتی به تهیه کنندگی امیرعباس کنی با کارگردانی داریوش یاری در دهه فجر روانه آنتن می کند. همچنین شبکه سه سریال «ویندوز قرمز» در خصوص فضای مجازی را به نویسندگی و تهیه کنندگی رسول لطفی خواهد ساخت. در شبکه تهران نیز سریال «شب کولی» نوشته احمد رفیقزاده به تهیهکنندگی جمال گلی ساخته خواهد شد و شبکه قرآن «محراب خاک» نوشته فاطمه موسوی را در 13 قسمت 40 دقیقه برای این مناسبت در نظر گرفته است.

«خانه امن» فریدون جیرانی برای سالگرد شهدای هستهای

وی با اشاره به سریال های در حال پخش از جمله «راه شیری» و «خط» از شبکه های دو و سه در خصوص دیگر سریال های در حال تولید خبر داد: «معمای شاه» تصویربرداری خود را ادامه می دهد تا احتمالا از 28 مرداد روی آنتن برود. ما سریال «انقلاب زیبا» را به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای خرداد 94 همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دست تولید داریم. مجموعه «خانه امن» در خصوص سالگرد شهدای هسته ای نیز توسط فریدون جیرانی اواخر سال جاری کلید خواهد خورد.

مقدم بعد از «مدینه» سراغ «میکائیل» میرود/ سریال شهید ستاری با همکاری بنیاد شهید

وی ادامه داد: سریال «میکائیل» نیز در خصوص نیروی انتظامی نوشته سعید نعمتالله است و قرار شده سیروس مقدم پس از ساخت «مدینه» آن را کلید بزند. سروش صحت سریال «مربع مثلث دایره» را برای شبکه یک می سازد و سریال «شهید ستاری» نیز با همکاری بنیاد نخبگان و بنیاد شهید در شبکه یک ساخته خوهد شد. همچنین از دیگر سریال هایی که در این شبکه ساخته خواهد شد، می توان از «بست»، «چهره به چهره» و «دایره خوشبختی» نام برد.

نظر شما
پربیننده ها