سیروس همتی با نمایش "مرز" به "کارگاه نمایش" می آید

نمایش "مرز" در یک لوکیشن مرزی می‌گذرد و قصه آن درباره یک سرباز و یک ستوان و یک قهوه‌خانه است که در طول قصه سرباز متوجه پنهان‌کاری‌های فرمانده خود می‌شود.
کد خبر: ۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ - 09August 2013

سیروس همتی با نمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نمایش "مرز" سه سال گذشته قرار بود در جشنواره تئاتر فجر اجرا شود اما به دلایلی از جشنواره کنار گذاشته شد. این نمایش قرار است از 15 مرداد امسال در کارگاه نمایش تئاترشهر اجرا شود.

سیروس همتی بعد از ارائه 7 متن برای اجرا بالاخره  توانست نمایشنامه "مرز" را در شورای هنری تئاتر شهر، شورای نظارت و شورای حمایت به تصویب برساند. این نمایشنامه سال گذشته در قالب یک جلد کتاب تحت عنوان مجموعه نمایشنامه "مجلس برادرکشی" به همت نشر افراز به چاپ رسید.

با اجراهایی که در حال حاضر در سالنهای تئاتر شهر انجام میشود، تعاریف سالنهایی که طی بیست ، سی سال گذشته به طور اصولی بدست آمده است، به هم میخورد. کارگاه نمایش برای کارهای تجربی، دانشجویی و نمایشهایی که کار اول حرفهای به حساب میآیند تعریف شده است و اختصاص دادن آن به نمایش "مرز" که هجدهمین کار حرفه ای سیروس همتی است کاملا غیر حرفه ای و به دور از انتظار است.

نمایش "مرز" در یک لوکیشن مرزی میگذرد و قصه آن درباره یک سرباز و یک ستوان و یک قهوهخانه است که در طول قصه سرباز متوجه پنهانکاریهای فرمانده خود میشود.

سیروس همتی در نمایش "پوتین های عمو بابا" به کارگردانی شهرام کرمی نقشی را بازی می کند که این نمایش نیزاز 11 مرداد ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.همتی همچنین این روزها در تدارک نگارش نمایشنامه ای سه اپیزودی تحت عنوان "ع ش ق" است تا آن را به جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیشنهاد دهد. او بازیگران و سایر عوامل این نمایش را هم انتخاب کرده است. همتی همچنین در برنامه رادیویی "ما بازیگریم" که پنج شنبه ها از رادیو جوان پخش می شود به عنوان کارشناس حضور دارد.

عوامل نمایش «مرز» به این شرح است: علی یعقوبزاده، خسرو شهراز، جمشید سفری، اتابک نادری، قربان نجفی، نادیا فرجی(بازیگران)، آتیلا پسیانی (طراح صحنه)، میلاد حاجیزاده(مدیر صحنه)، ندا نصر(طراح لباس)، محمد وفایی(عکس)، مازیار قنبری( پوستر).

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار