بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب-4

نشر 27 با "بیست و هفتی‌ها" به نمایشگاه کتاب می‌آید

مدیر انتشارات ۲۷ گفت: آلبوم تصاویر فرماندهان لشکر بیست و هفت به نام «بیست و هفتی‌ها» در ۳ جلد و به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی عرضه خواهد شد. این آلبوم شامل مجموعه عکس‌های فرماندهان از شهید حاج احمد متوسلیان و تا شهید کاوه را در بر می‌گیرد.
کد خبر: ۱۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ - 29April 2014

نشر 27 با

حسن شکری مدیر انتشارات ۲۷ در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس و با اشاره به بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب اظهار کرد: در این نمایشگاه چاپ دوم کتاب گردان نهم نوشته گلعلی بابایی عرضه خواهد شد.

 وی افزود: همچنین آلبوم تصاویر فرماندهان لشکر بیست و هفت به نام «بیست و هفتیها» در ۳ جلد و به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی عرضه خواهد شد. این آلبوم شامل مجموعه عکسهای فرماندهان از شهید حاج احمد متوسلیان و تا شهید کاوه را در بر میگیرد.
 
شکری تصریح کرد: «اسرار مکتوم» نوشته محمد حسن محقق، «شهید قجهای» اثر گلعلی بابایی و کتاب «بازمانده» به قلم سید حسین هوشی سادات نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
 
مدیر نشر ۲۷ خاطرنشان کرد: کتاب «مهتاب خین» به قلم حسین بهزاد نیز قبلاً توسط نشر فاتحان چاپ شده بود که خریداری شد و با اندکی تغییرات چاپ خواهد شد.
 
وی بیان کرد: «آفتاب الوند» کتاب دوم مهتاب خین است که به نویسندگی بنده و حسین بهزاد است که تا چند وقت دیگر از سوی این نشر منتشر خواهد شد.
 
مدیر نشر ۲۷ از عرضه کتابهای ترجمه شده نیز خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کتابهای ترجمه شده از جمله «ما همراه بچهها» به زبان انگلیسی نیز ارائه خواهد شد.
 
شکری بیان کرد: در طول ده روز نمایشگاه نشر ۲۷ میزبان نویسندگانی از جمله گلعلی بابایی، حسین بهزاد و... نیز خواهد شود.
 
وی اذعان کرد: مجموعه "چشم مجنون" مربوط به عملیات خیبر نیز به صورت سی دی در نمایشگاه ارائه خواهد شد. این مجموعه در اسفندماه از تلویزیون پخش شده بود.
 
یادآور میشود بیست وهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار