انفجار بمب در مقر پلیس بحرین

پس از گذشت چند روز از تصمیم دولت بحرین برای تشدید برخوردها با برگزاری تظاهرات از سوی مخالفان، یک خودروی بمب گذاری شده در مقر پلیس این کشور منفجر شد که به زخمی شدن یک نیروی امنیتی انجامید.
کد خبر: ۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹ - 04August 2013

انفجار بمب در مقر پلیس بحرین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در حالی که دولت بحرین طی تصمیمی در هفته گذشته اعلام کرد که با شدت بیشتری به سرکوب مخالفت های دولتی  خواهد پرداخت، ناآرامی ها و خشونت ها در این کشور ادامه دارد به گونه ای که با انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مقر پلیس این کشور یک نیروی پلیس به شدت مجروح شد.

به گزارش "الجزیره" قطر، وزیر کشور بحرین طی سخنانی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در یکی از مقرهای پلیس این کشور را تایید کرد و بیان داشت به موجب این انفجار یکی از نیروهای پلیس این کشور نیز مجروح شده است.

گفتنی است این گونه خشونت ها در بحرین در شرایطی ادامه دارد که در حدود 30 ماه گذشته به دلیل نارضایتی های مردمی در این کشور و همزمان با آغاز موج بیداری اسلامی در منطقه شاهد برگزاری تجمعات و اعتراضاتی علیه دولت این کشور بوده ایم.

در این رابطه می توان گفت موج جدید اعتراض ها در بحرین علیه اقلیت حاکم، بعد از اعلام سیاست های دولت در سرکوب گسترده تر اعتراض ها و اعطای اختیارات بیشتر به نیروهای امنیتی برای برخورد با مخالفان و همچنین به خشونت کشیده شدن تظاهرات روز قدس آغاز شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار