فرمانده مرزبانی ناجا:

تلاش‌های دیپلماتیک برای مشخص‌شدن وضعیت "دانایی‌فر" در حال انجام است

فرمانده مرزبانی ناجا در بجنورد گفت: تلاش‌های اطلاعاتی و دیپلماتیک برای مشخص شدن وضعیت گروهبان دانایی‌فر در حال انجام است.
کد خبر: ۱۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ - 29April 2014

تلاش‌های دیپلماتیک برای مشخص‌شدن وضعیت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین ذوالفقاری" فرمانده مرزبانی ناجا صبح امروز در جمع خبرنگاران خراسان شمالی، با بیان اینکه هنوز سندی که تائید کند گروهبان دانایی فرد توسط گروهک جیش العدل به شهادت رسیده به دست ما نرسیده و ما تلاش خود را برای مشخص شدن وضعیت دانایی فرد انجام میدهیم، اظهار کرد: تلاشهای اطلاعاتی و دیپلماتیک برای مشخص شدن وضعیت گروهبان داناییفر در حال انجام است.
 
وی درباره وضعیت مرزهای کشور افزود: با توجه به قول مساعد دولت برای تخصیص اعتبار ۵۲۰ میلیارد ریالی که مربوط به سال گذشته است امیدواریم وضعیت مرزهای دولت بهتر از گذشته شود، در سال گذشته ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرزهای کشور در نظر گرفته شد که از این میزان ۲۶۰ میلیارد ریال آن محقق شد.
 
فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: با این شرایط مرزبانی کشور عملکرد خوبی داشته و خوشبختانه امسال نیز توانستهایم ۱۱۵درصد افزایش کشف سلاح داشته باشیم، همچنین قبل از ورود مشروبات الکلی به کشور و در عقبه مرزها ۶۰ درصد افزایش کشف داشتهایم که این آمار بسیار راضی کننده است.
 
ذوالفقاری تصریح کرد: در سال گذشته ۳۹۸ درگیری در مرزهای کشور رخ داد که در این درگیریها ۶۰ نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.
 
وی اولویتهای مرزبانی را تکمیل خلاهای مرزی به ویژه در مرزهای جنوب شرقی و شمال غربی کشور عنوان کرد و افزود: هدف از سفرم به خراسانشمالی نظارت دورهای و پیگیری مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی است.
 
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مرز خراسان شمالی با ترکمنستان جزو مرزهای امن کشور محسوب میشود، گفت: با این وجود عملیات انسداد مرزی در مرزهای این استان انجام میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار