بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب_6

حضور انتشارات گرا در نمایشگاه بین المللی کتاب

سید محمد مهدی میرتاجدینی مدیر انتشارات گرا از حضور در نمایشگاه کتاب با مجموعه های "نامه های پایداری" و "گنجینه ها" خبرداد.
کد خبر: ۱۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ - 29April 2014

حضور انتشارات گرا در نمایشگاه بین المللی کتاب

سید محمد مهدی میرتاج الدینی مدیر انتشارات گرا در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس از حضور در نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: امسال با کتابهای انتشار یافته در سالهای گذشته در نمایشگاه حضور پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به کتابهای حاضر در نمایشگاه امسال بیان داشت: «نامههای پایداری» که مجموعه مقالات کنگره ادبیات پایداری است در سالهای گذشته توسط چند تن از نویسندگان نوشته و به چاپ رسیده است. این کتاب که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد نیز امسال به نمایشگاه می آید.

مدیر انتشارات گرا از جمله کتابهای پر مخاطب را در سالهای گذشته کتاب «نخل سوخته» عنوان و تصریح کرد: این کتاب خاطرات زندگی سردار شهید محمد حسین یوسف اللهی جانشین فرمانده واحد اطلاعات و عملیات لشکر ۴۱ ثارالله پرداخته است و در سالهای گذشته نیز جوایزی را از آن خود کرده و امسال نیز در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

میرتاج الدینی همچنین با بیان اینکه مجموعه کتاب «نامههای پایدار» نیز در نمایشگاه عرضه خواهد شد گفت: این کتابها توسط چندین نویسنده نوشته شده و مربوط به مجموعه مقالات اولین کنگره ادبیات پایداری است.

یادآور میشود، بیست وهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار