بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب-8

حضور انتشارات "آل احمد" در نمایشگاه کتاب با "انگورهای تلخ"

مدیر انتشارات "آل احمد" از رونمایی کتاب "انگورهای تلخ" جدیدترین اثر این انتشارات در نمایشگاه کتاب خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶ - 29April 2014

حضور انتشارات

علی رستمی مدیر انتشارات «آل احمد» در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس بیان کرد: امسال با کتاب «انگورهای تلخ» که به تازگی منتشر شده است در نمایشگاه کتاب شرکت خواهیم کرد.

وی با اعلام این خبر افزود: این کتاب زندگی نامه شهید سید محمد یوسفزاده را روایت میکند. این شهید از فرماندهان گردانهای عمل کننده در عملیات بیت المقدس بوده است که دهم اردیبهشت ماه در همین عملیات به شهادت میرسد.

مدیر انتشارات «آل احمد» با اشاره به نحوه نگارش این کتاب بیان کرد: کتاب در قالب ۱۳ روایت زندگی شهید را از زبان همسر، خانواده، همسنگران و حتی همسایههای شهید بیان میکند. کتاب در ۱۸۸ صفحه در قطع رقعی به چاپ رسیده  و تا چند روز آینده در نمایشگاه کتاب رونمایی خواهد شد.

رستمی با اشاره به عناوین پرفروش کتابهای سال گذشته عنوان کرد: کتاب یوسف نامه مجموعه برگزیده اشعار ۱۷۶ شاعر پیرامون شهدای گمنام است که از جمله کتابهای برگزیده جشنواره کتاب در سال ۸۸ بود و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی بیان داشت: کتاب یوسف ما نیز که توسط انتشارات کنگره شهدای استان همدان تجدید چاپ شده است زندگینامه علیرضا خزائی را روایت میکند.

مدیر انتشارات «آل احمد» افزود: کتاب «وزیر نفت منم» به زندگینامه داستانی شهید محمد جواد تندگویان وزیر نفت سابق پرداخته است که از کتابهای تجدید چاپ شده توسط نشر فاتحان و کنگره شهدای مهندسی کشور است.

وی در پایان اشاره کرد: همچنین کتاب «میهمانی آخر» که در ۴۷۲ صفحه نوشته و به زندگی شهید محمد حسن کسایی فرمانده جهاد آذربایجان میپردازد در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

یادآور میشود، بیست وهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار