بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب-9

"آن مرد آمد" به نمایشگاه کتاب رسید/ حضور انتشارات دارخوین با ۱۰۲ عنوان کتاب در نمایشگاه

مدیر انتشارات دارخوین گفت: این نشر با ۱۰۲ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد که ۵۰ عنوان از این کتاب ها برای اولین بار در نمایشگاه عرضه خواهند شد.
کد خبر: ۱۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹ - 29April 2014

جان مراد احمدی مدیر انتشارات دارخوین در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: این نشر با ۱۰۲عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد که ۵۰عنوان از این کتاب ها برای اولین بار در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

 وی افزود: از این میان ده عنوان کتاب از جمله "نامههای پسرم" و "آن مرد آمد" نوشته اشرف سیف الدینی، "اقالیم عشق" با موضوع معرفی حرمهای شهدای گمنام استان اصفهان اثر شهربانو استکی، "مناجات شهیدان"، "خاطرات شهدا"، "شهدا چه می گفتند"، "خواهرم حجاب"، "تبسم رزمندگان ۱ و ۲ " و "فقط خدا" خاطرات شهید امینی از سرداران استان اصفهان نوشته فاطمه علیپور در سال ۹۳ منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

احمدی تصریح کرد: حضور نویسندگان استان اصفهان در غرفه نشر دارخوین یکی از برنامههای این انتشارات در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب است. طیبه کیانی، علی حسینی منجزی، حسینعلی محمدی، محمد محمدی، سعید معتمدی از جمله این نویسندگان هستند که در غرفه حضور خواهند یافت.

یادآور میشود، بیست وهفتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار