حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی:

اگر با خدا معامله کنید، سود خالص می برید

سود معامله با خدا هم در این جهان نصیبتان می شود و هم در جهان آخرت.
کد خبر: ۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۰ - 05August 2013

اگر با خدا معامله کنید، سود خالص می برید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه ی موقت تهران و عضو هئیت رئیسه ی مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان ارشد نیرو ی هوایی ارتش و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری به سخنرانی مذهبی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه ی موقت تهران طی سخنانی در دانشگاه هوایی ستاری که با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده ی نهاجا، امیر سرتیپ دوم عادل قاسمی تمر، جانشین و معاون هماهنگ کننده ی اداره ی عقیدتی سیاسی نهاجا و دیگر فرماندهان و مسئولان نیرو ی هوایی ارتش برگزار شد، با اشاره به سبک زندگی دینی گفت: قرآن سبک زندگی ما را تعیین می کند به طوری که اکثر آیات در مدینه نازل شدند زیرا پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) در آن جا حکومت تشکیل داد.

وی در ادامه با تشریح تفاوت زندگی دینداران و غیر دینداران افزود: اگر با خدا معامله کنید، سود خالص می برید. این سود هم در این جهان نصیبتان می شود و هم در جهان آخرت. این گونه است که زندگی عده ای رنگ و بوی خدایی می گیرد.

امام جمعه ی موقت تهران در پایان با تاکید بر شور و نشاط جوانی بیان کرد: شما جوانان در آغاز راه هستید و افق بزرگی پیش روی شماست. اگر با خدا انس داشته باشید، نشاط دارید و هیچ وقت احساس تنهایی نمی کنید.

در ادامه ی مراسم، نماز مغرب و عش به امامت حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در مسجد دانشگاه ستاری برگزار شد.

همچنین امام جمعه ی موقت تهران به همراه فرماندهان ارشد نهاجا با حضور بر مزار شهید گمنامی که پیکرش در این دانشگاه نظامی آرام گرفته، برای آرامش روح وی فاتحه ای قرائت کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار