اجمالی/ سردار دکتر احمدی‌مقدم:

دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان در پشت صحنه جنگ نرم قرار دارند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جنگ نرم یک نقاب فرهنگی دارد، ولی زیرساخت آن با مشارکت دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان طراحی و برنامه‌ریزی شده که وقتی این نقاب فرهنگی را برمی‌داریم به سازمان CIA می‌رسیم.
کد خبر: ۱۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹ - 30April 2014

دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان در پشت صحنه جنگ نرم قرار دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، هفدهمین گردهمایی سراسری معاونین اجتماعی ناجا صبح امروز با حضور سردار دکتر "اسماعیل احمدیمقدم" فرمانده ناجا، سردار "سعید منتظرالمهدی" معاون اجتماعی ناجا و جمعی از معاونین اجتماعی دیگر استانها در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار احمدی مقدم، فرمانده ناجا طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه کنترل اجتماعی در تمام دنیا در حال تضعیف است، اظهار کرد: جنگ نرم یک نقاب فرهنگی دارد، ولی زیرساخت آن با مشارکت دستگاههای اطلاعاتی دشمنان طراحی و برنامهریزی شده، که وقتی این نقاب فرهنگی را برمیداریم به سازمان CIA میرسیم.

وی افزود: به همین دلیل است که وقتی تمام شبکههای خارجی را رصد میکنید، تمامی این شبکهها با اهدافی مشترک با پشتیبانیهای مالی قوی اهداف خاصی را دنبال میکنند، بنابراین لازم است که ما چنین مسائلی را درک کنیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش هنر و فرهنگ را لازمهی تسخیر اذهان عمومی دانست و تأکید کرد: نباید سادهاندیش باشیم و باید با یافتن اهداف پنهان شده در پس این فرهنگ (فرهنگ غربی)، دشمن را پیدا کنیم، خود را به سطح مقابله با پدیدهها برسانیم و با عاملان این پشت پردهها برخورد کنیم.

سردار احمدی مقدم دولت و ملت را مانند تار و پود یک قالی تعریف کرد و گفت: با قدرت نظامی، پلیسی و اطلاعاتی به اقتدار نرم میرسیم و به راحتی امنیت را به جامعه هدیه میدهیم.

وی خطاب به فرماندهان تصریح کرد: ما از سالها پیش به این ماهیت رسیدهایم که افسران جنگ نرم و فرهنگی پیشتازان نیروی انتظامی هستند.

فرمانده ناجا گفت: قدرت پیشبینی، ناشی از اشراف اطلاعاتی ما است و انتخابات در کشور ما به این دلیل بدون حاشیه برگزار میشود که ما از قدرت پیشبینی و اشراف اطلاعاتی مناسبی برخورداریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار